dinsdag 30 augustus 2016

Mooie stempels.

De stempels van Darkroom door, carved flowers en fine flowers vind ik toch zo mooi. Ze zijn ontworpen door Godelieve Tijskens www.stampingmathilda.blogspot.nl neem maar eens een kijkje op haar blog. Ik ben er steeds mee aan het experimenteren en deze is wel leuk geworden vind ik. Ik heb hem een tijdje geleden al gemaakt en heb geen idee meer hoe. De achtergrond stempels zijn van stampin up.
Vandaag heb ik een kaartje voor onze kleinzoon gemaakt, hij is 16 september jarig dus die kan ik nog niet laten zien. Ik ben lekker bezig hier op de camping, onder de parasol.
Fijne dag verder.

10 opmerkingen:

Sarah zei

Mooie kaart!!! Ja Godelieve maakt toffe dingen en heeft een mooi blog. Groetjes

Daphne zei

Ik hou toch zo van deze kleuren!
Mooi, rustig kaartje.
Je kan er "sterkte" op stempelen, dan kun je hem als troost kaart versturen.

Je maakt me heeeeel nieuwsgierig wb de kaart voor Mylo.
Je brengt me ook op een idee!Ik ga ook nog gauw een kaartje voor hem maken.
Kus, Daph

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marja, nu heb je heerlijk weer om op de camping te zijn..lekker genieten. Deze kaart heb je mooi gemaakt, prachtige kleurencombinatie. Godelieve is bij mij ook bekend, zij maakt veel moois en heel divers vind ik.
Geniet ze nog lekker..
Lieve groetjes Miranda

Anneke zei

Deze bloemenstempels zijn inderdaad heel mooi maar jij kan er ook goed mee werken zo te zien. Heel mooi!

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje marja....zoooo mooi gestempeld...echt kunstig gedaan!!!

groetjes Rosina

GerJanne zei

Hoi Marja,
Wat een prachtige stempels zijn het. Ok de kleuren zijn supermooi. Lekker om te experimenteren. En het mooie weer houdt nog even aan, dus genieten maar daar op de camping!
Groetjes,
GerJanne

Joanne kramer zei

Prachtige kaart in mooie kleuren. Genietse daar! Groetjes Joanne

Diny zei

Wat een leuke kaart Marja....jij gaat al stempelend verder met mooie kaarten maken....veel plezier!
Groetjes Diny

Willy zei

Prachtig kaartje Marja en ja deze stempels ontworpen door Godelieve zijn geweldig!! Heerlijk lijkt me daar onder jouw parasolletje :)

Godelieve zei

Tof om te zien hoe jij de stempels weet te gebruiken Marja! De achtergrond geeft diepte, mooi!
Leuke reacties hier :) Dank je wel.