vrijdag 11 maart 2016

Het is gelukt GerJanne!

GerJanne had een leuke tip voor ons, een gedeelte te embossen op een kaart.
Zij heeft een hele goede uitleg op haar blog gezet maar zij gebruikt een cuttlebug en daar is het gebruik iets anders dan met de double doo xl die ik heb. Maar na een keer of 5 is het me toch gelukt.
Ik heb bij mijn snijmachine zelf een plaatje gesneden van een snijmat van AC-tion en daar heb ik ook nog een stuk karton (dun) opgelegd. 5 rondjes van cardstock en....voila het is me gelukt. Nu nog een kaart ermee maken.
Dan zag ik dat ik weer op een mooi getal bij mijn volgers ben gekomen. Welkom Martha, het was gezellig gisteren in de IJsselhallen.
Vandaag ga ik met mijn nieuwe aankopen aan de gang want volgende 14 dagen zijn we bezig in het huis van onze oudste dochter. Zij wil voor 1 april verhuizen maar de verbouwing is ietsje meer geworden dan ze had verwacht. Ze heeft alle plafonds weg laten halen want daar zaten balken onder en dat vind ze heel erg leuk.
Mijn man is al 14 dagen bezig om het "naast" werk te doen. Afval naar de stort brengen en behang afweken, balken en latten die eraf gekomen zijn ontdoen van spijkers en schroeven enz enz. Hij gaat 's morgen met een paar broodjes de deur uit en komt om een uur of 5 weer thuis, zo vreemd na 14 jaar pensioen, wel grappig om weer gedag te zeggen met: "dag schat, werk ze vandaag!" ha ha.
Fijn weekend

2 opmerkingen:

Dora zei

Leuk effect geeft het, nietwaar? Leuke tip is het trouwens ook van Gerjanne.
Succes met alles wat je nog moet doen. Veel plezier.

GerJanne zei

Ha Marja, wat ontzettend leuk dat je het geprobeerd hebt en het ziet er perfect uit! Maak je er ook nog een kaartje mee? Ben ik heel benieuwd naar! Grappig wat je schrijft van Ed. Wel even wennen voor jou, lijkt me..
Groetjes,
GerJanne