zaterdag 24 oktober 2015

Jesse jarig!

Onze oudste kleinzoon is de 16e jarig geweest. Hij is al weer 16 jaar. En daar gaan we weer.....waar blijft de tijd. Ik zei het al eens, aan je kleinkinderen kun je zien dat de tijd voorbij vliegt.
Jade heeft bij ons gelogeerd en we hebben samen de oude fotoalbum bekeken, ach wat een leuke dingen kom je dan toch weer tegen en dingetjes die je vergeten bent. Jesse noemde onze oudste dochter tante Ajirenne in plaats van Ariƫnne, Jade moest daar om lachen want zij kon het niet eens zeggen.
Maar goed, voor Jesse dus een kaart gemaakt van restjes gelli plate papier. Dat is toch wel zo leuke iedere keer. Ik denk dat het niets is maar bewaar wel alles en als ik dan kleine stukjes nodig heb is het heel verrassend te zien hoe leuk het is als ik ze uitpons.
Het idee heb ik van........tja en toen heb ik wel meer dan een kwartier gezocht want ik weet het niet meer.
Ik heb hem dus gelift maar weet niet meer van wie. Als je wilt kun je me een berichtje sturen dan vermeld ik je naam alsnog. Omdat ik na het camping gebeuren er helemaal "uit" ben is dat voor mij een houvast.
Langzamerhand krijg ik toch wel weer de kriebels om meer te gaan doen op mijn zoldertje.
Een fijn weekend voor jullie en tot blogs maar weer.

12 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Marja,
allereerst nog van harte met je 'grote" kleinzoon!
Je kaart vind ik supermooi en wat heerlijk he om je gelliprintjes zo te gebruiken!
De glimmertjes bovenaan zijn dat steentjes ofzo?
Fijn weekend!
Liefs van Martha

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
wat leuk om al die gelli plate stukjes zo te gebruiken, super gedaan met de grote cijfers er op en..nog gefeliciteerd met de jarige,
groetjes,
Ans

Diny zei

Een heel leuk kaartje voor je 16 jarige kleinzoon Marja....gefeliciteerd nog!
En wat heb jij een mooie blogtitel....Zolderuurtjes....heel erg leuk bedacht!
Heb ik altijd al eens tegen je willen zeggen!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Rosina zei

Een super mooi kaartje Marja heb je gemaakt voor de verjaardag van je oudste kleinzoon...zal hij zeker leuk vinden...ook nog gefeliciteerd ermee...

groetjes Rosina

Dora zei

prachtige kaart, Marja. en dat gemaakt van restjes. tjonge. de kleuren passen prima bijelkaar.
Gefeliciteerd!
groetjes

Willy zei

Allereerst gefeliciteerd met Jesse (zo heet onze jongste ook, hij is 17 :)) en wat een prachtig kaartje heb je voor hem gemaakt, heel vrolijk zo met alle kleurrijke restjes!

GerJanne zei

Hoi Marja, wat een leuke kaart voor je kleinzoon Jesse. Heel vrolijk en toch ook stoer!
Gaaf die herinneringen en om ze door te vertellen.
Groetjes,
GerJanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke kaart voor Jesse Marja. Leuk om zo'n creatieve oma te hebben en foto's kijken en herinneringen ophalen blijft leuk. Ik laat ook nog steeds mijn foto's afdrukken en plak ze in albums...
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Leuk kaartje !!

Unknown zei

Een leuke en vrolijke verjaardagskaart.
Heerlijk door de fotoalbums spitten en herinneringen ophalen.
Voor je het weet ben je uren verder hahaha.

groetjes, Joke

Angelique zei

Wat een leuke, vrolijke kaart voor je kleinzoon Jesse. Heerlijk om door foto albums te bladeren.
groetjes Angelique

wilma's warm wishes zei

Een lekkere frisse kaart voor een jonge man Marja; want voor die leeftijd iets maken valt niet mee!