dinsdag 12 mei 2015

Een klein cadeautje.

Af en toe ben ik even thuis, het is weer campingtijd zoals ik al eerder heb vermeld, het is dan een beetje druk met van alles maar gelukkig vind ik tussendoor toch wel tijd om nog iets te knutselen. Het bloggen staat echter wel op een laag pitje. Ik probeer wel bij jullie langs te komen en zo veel mogelijk iets te schrijven, ook dat lukt niet altijd.
Anyway (zou de vriendin van mijn dochter zeggen) nu heb ik twee kleine zakjes gemaakt als cadeautje voor mijn twee buurvrouwen op de camping. De een is jarig geweest en de ander is a.s. donderdag jarig.
Een tijdje geleden heb van Sientje een workshopje gehad (zo noemde ze het zelf hoor) en zo'n zakje gevuld met paaseitjes gemaakt.
Deze vandaag snel klaargefrutseld en morgen gaan ze mee naar ons tweede huisje en zal ik ze aan hen geven. De zakjes kreeg ik bij de give away een tijdje geleden, ook van Sientje. Ik had ze zo goed opgeborgen dat ik ze eerst niet kon vinden (ook herkenbaar?) dat gebeurt altijd als ik een tijdje weg ben geweest, dan is mijn hobbykamer een beetje een "vreemde" voor me geworden. Snik.
Op de camping ben ik aan het oefenen met mijn gelli plate, ik heb erg leuke youtubefilmpjes gevonden en ben ermee aan de slag, het is nog niet zo makkelijk maar jullie zien "straks"vanzelf het resultaat wel een keer.
Nu valt me op dat het gele strikje helemaal scheef zit, dat gebeurt me zo vaak en ik heb  geen idee hoe ik dat recht zou kunnen krijgen. Iemand een aanwijzing?
Tot een volgende keer, wij krijgen twee kleinkinderen te logeren op de camping en dat wordt de hele dag in het zwembad "hangen"
Fijne dagen voor jullie allemaal en tot blogs 
 

16 opmerkingen:

Sarah zei

Je zakjes zijn leuk. Nog veel plezier !
Liefs ☆ Sarah ☆

Mariëtte zei

Je zakjes zijn goed gelukt! Veel plezier op de camping. Groetjes Mariette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk (en lekker) cadeautje om te krijgen Marja. Om strikjes recht te krijgen begin ik met twee knoopjes te leggen of ik maak een losse strik die ik op een lintje plak ;p
Veel plezier op de camping.
Lieve groetjes Miranda

Unknown zei

Ziet er leuk uit Marja, mooi gemaakt.

groetjes, Joke

Diny zei

Twee pracht cadeautjes Marja.....en het strikje....ik had het nog niet gezien eerlijk gezegd....en ze lukken bij mij in een keer goed....of ze lukken niet....dus je bent niet de enige zie je wel.
Groetjes Diny

Anoniem zei

Ziet er feestelijk uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Daphne zei

Oh, deze bedoelde je dus vanmiddag, ze zijn LEUK!!
Wat ik nog wel eens doe met strikjes.......ik strik ze op zijn kop, dus ik draai mijn creatie op zijn kop en strik dan, dan zitten de uiteinden vaan mooi omlaag en zit het strikje (meestal) recht.
Maar ach mam......je weet hoe ik ben "kan het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan" en handwerk is nooit perfect, toch?!!
Tot gauw, kus voor nu.
Xx

Willy zei

Wat een leuke zakjes Marja, leuk idee zeg om het designpapier ´mee te verpakken` Veel plezier met je kleinkinderen, hopen dat het ook een beetje zwembadweer wordt?!

Martha zei

Hoi hoi Marja,
mooi deze verpakkingszakjes!
Leuk gemaakt!
Ben wel nieuwsgierig naar je gelli resultaten!
Fijne tijd met je kleinkinderen en geniet van alles!
liefs van Martha

GerJanne zei

Hoi Marja, lekker vooruitzicht, de camping! En als het dan allemaal lukt met de gelliplaat...ben benieuwd.
Je zakjes zien er gezellig en lekker uit!
GerJanne

Rosina zei

Nou Marja jij gaat je campingbuurvrouwtjes wel lekker verwennen met prachige opgepimpte en lekker gevulde zakjes...
Succes met de gelliplaat bezigheden.....

groetjes Rosina

Angelique zei

Wat een leuke cadeau zakjes, zullen je buurvrouwen op de camping leuk vinden. Veel plezier met de kleinkinderen.
groetjes Angelique

Monique zei

Dit keer geen paaseitjes....maar wel heel leuk gedaan! Daar zullen de dames vast blij mee zijn. Wens je heel veel plezier in het zwembad met je kleinkinderen.
Lieve groetjes Monique

Joanne kramer zei

Wat een mooie cadeautjes! Leuk om te geven en te ontvangen! Geniet maar van de tijd op de camping! groetjes Joanne

Atelier Valerie zei

Leuke verpakking met veel lekkers erin ...
Geniet van je vakantie dagen ...
Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Wies zei

Leuke cadeauzakjes met lekkere inhoud.
Fijne tijd op de camping Marja.
Groetjes, Wies