woensdag 13 augustus 2014

Nog een oudje.

Een tijdje geleden hebben Daphne en ik allebei een canvasje gemaakt met een tekst van Home is where the heart is. Nu ik weer thuis ben heb ik toch wel het gevoel dat mijn hart hier ligt (gelukkig maar het zou niet zo mooi zijn als het niet zo was) en we kunnen ook nog steeds naar de camping wanneer we willen dus: m'n liefje wat wil je nog meer?
Ik ben dus bezig op zolder met opruimen, spulletjes in andere bakjes doen enz. Gelukkig heb ik nog wat voorraad kaarten en kon ik vandaag een nichtjes deze kaart sturen. Elk jaar krijgt ze op haar verjaardag een eigen gemaakte kaart, dit jaar echter niet want ik had geen spullen om kaarten te maken meegenomen.
Ik heb haar op facebook gefeliciteerd en zij "bookte" terug dat ze de hele ochtends voor de brievenbus had gelegen :-) Dit is dus een goedmakertje.
Ik heb het idee bij iemand vandaan, zelf dacht ik van Willy, als je echter denkt: nee dat heeft ze van mij, meld het even en vermeld ik jou.
De stippen heb ik met een kurkje gemaakt, leuk om te doen al die huishoudelijke dingetjes gebruiken. De stempelinkt is van Boekenvoordeel.
Fijne avond en tot blogs maar weer.

7 opmerkingen:

Els zei

Leuke kaart.

GerJanne zei

Hoi Marja,
lekker ook om weer thuis te zijn! En gelukkig zien we dan je kaartjes weer eens. Deze is in elk geval erg leuk! Je moet maar op het idee komen.
Groetjes,
GerJanne

Willy zei

Home sweet home, vakantie is fijn maar thuiskomen is ook heerlijk :) Wat een mooi goedmakertje heb je gemaakt en lief dat je naar me linkt. Ik heb idd in het verleden veel met kurken gestempeld dus het zou goed kunnen dat je het idee bij mij hebt gezien. Wat betreft je vraag over de gelli plate, ik heb er zelf geen. Ik doe het met een rubberen bakmat :) van de Action.

Joanne kramer zei

Wat een leuke en vrolijke kaart! groetjes Joanne

Rensina Steursma zei

Welkom terug!
Las net al je eerste blogje over de avond4daagse, je doosjes waren leuk zeg.
Dit kaartje is ook weer heel leuk.
Groetjes, Rensina

Rosina zei

heel mooi kaartje marja...heerlijk in die frisse kleurtjes...
veel plezier met het opruimen...

groetjes Rosina

Martha zei

Hoi hoi Marja,
fijn dat je weer terug in blogland bent,
helemaal geweldig dit kaartje,
ik hou zo van deze kleurencombie!!!
Liefs en groetjes van daatje