zaterdag 21 december 2013

Een snelle Kerstkaart.

Soms gebeurt het mij wel eens dat ik iemand ben vergeten, krijg je van hen een kaart en denk je: hè die had ik ook moeten sturen.
Zo ook deze ochtend. Dus, snel naar zolder, zoeken in mijn doos van oude Kerstkaarten deze gevonden. De bol uitgeknipt, op zwart geplakt en hoekjes en stipjes uit een oud velletje en...
Kees is klaar! (hoorde ik van een Belgische buurvrouw op de camping,  vond ik grappig die omdraaiing van onze klaar is Kees, ze zei ook Piet Zeur inplaats van zeurpiet) dit even terzijde.
Bij deze wil ik jullie ook allemaal een heel mooie Kerst toewensen en voor 2014 niets dan goeds.
Fijn weekend Marja

7 opmerkingen:

GerJanne zei

Deze is heel erg leuk! Een recycle kaartje. Dat is altijd handig. Dat ga ik me voornemen voor volgend jaar: meer kaartjes waar ik wat op hergebruik.
Groetjes,
GerJanne

Annemiek zei

Snel.... maar wel super leuk. Ook voor jou en je familie hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2014

Nelleke zei

Haastige spoed is nu goed . Prima toch? Dat kaartje van Dora vind ik superleuk. Zo leuk die uilen. Groetjes, Nelleke

Rensina Steursma zei

Een heel leuk kaartje!
Jij ook fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst!
Fijne zondag, Rensina

Dora zei

je hebt wel een mooi kaart gemaakt in die felle vrolijke kleuren.
erg leuk gedaan.
jij ook fijne dagen toegewenst.

Martha zei

Hoi hoi Marja,
een kaartje hergebruiken, goed idee en het is ook nog zo een mooi exemplaar geworden!
Marja, ik wens jou en je familie hele fijne dagen toe!
Warme groetjes van Daatje

Marlieke zei

snelle kaart of niet; ik vind hem waanzinnig leuk!