vrijdag 30 augustus 2024

Uit de voorraad

 Een vriendin van Ariënne wordt zondag 60 jaar en haar man heeft dan zijn eerste officiële pensioen dag. Ariënne vroeg of ik een kaartje voor ze wilde maken maar gelukkig had ik er nog een in voorraad want het is in de caravan echt te warm om te knutselen. 

Een tijdje geleden had Daphne het over een spotlight kaart ( ik geloof dat dit zo heet) en ik dacht meteen aan deze leuke stempel. Ik heb hem met neon verf gekleurd. Zelf vind ik het een leuke kaart geworden en Ariënne ook.

We genieten nog steeds van ons camping plekje, ik altijd onder de parasol en vaak met een boek. Als het straks weer wat frisser wordt ga ik weer meer aan de knutsel.

Mooi weekend voor jullie, hier gaat het ook lukken.

De foto is niet helemaal geweldig maar ik nog steeds moeite om te bloggen via mijn telefoon. 


Liefs van mij . 



6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een mooie, fleurige kaart gemaakt Marja. Deze techniek heet inderdaad "spotlight " stempelen. Geniet maar lekker hoor, de winter duurt straks weer lang genoeg om te knutselen.
Lieve groetjes Miranda

Wies zei

Mooie kaart met bloemen heb je met deze techniek gemaakt. Jullie ook een fijn weekend toegewenst.

Nelleke zei

Leuke kaart met een stuk van de stempel uitgelicht. Ik begrijp dat het in de caravan niet fijn is om te freubelen. Het zou bij mij dan beginnen te kriebelen…… Afgelopen zomer ging ik onder de luifel wel lekker aan de freubel. Maar rustig aan is natuurlijk ook heel erg fijn. Groetjes Nelleke

Angélique zei

Een heel leuke vrolijke kaart. Ik vind de "spotlight" een heel leuk effect, zeker met die opvallende kleuren.
Veel plezier nog op de camping.

Anita van Deur zei

Marja dat heb je heel mooi gedaan een fleurig kaart! Geniet maar lekker met een boek onder de luifel.

Henriët zei

Mooie kaart. Je hebt mooie kleuren gebruikt. Leuk effect die spotlight.
Heerlijk met een boek onder de parasol. Heb ik ook veel gedaan deze zomer.
Groetjes van Henriët