zondag 28 juli 2024

En toen was ik nog niet klaar!

 Kreeg ik woensdag een appje van Daphne of ik het wel goed had begrepen. Of ik ook wel kaartjes had gemaakt voor GerJanne en Henriët. Oh jee, nee dus, niet goed begrepen en wat nu?? Want het was behoorlijk warm en om dan in de caravan te gaan zitten was niet zo heel aanlokkelijk. Toch maar de moeite genomen want ze moesten dan donderdag nog op de bus en ik ben er voor gaan zitten. Na een paar pogingen is dit er uit gekomen. Die met geel ging naar GerJanne en de groene naar Henriët. De volgende dag zouden we vroeg boodschappen doen, daar kwam een kink in de kabel. De kaartjes pasten net niet in de 14x14 cm enveloppen dus moest ik er nog snel twee zelf maken. Ed heeft geduldig gewacht en nu hopen we maar dat ze zaterdag nog zijn bezorgd. (Als ik het goed heb gelezen zijn ze nog gekomen)



En nu kan ik weer verder met af en toe een kaartje maken als het niet zo heel warm is maar ik heb nog wel steeds een "blog pauze, het camping leven is toch anders dan ons leven thuis.

Fijne zondag en liefs van mij. 

🙋🏼

9 opmerkingen:

Angélique zei

Ook deze twee zijn heel leuk, feestelijk. Knap gedaan in de watmte en met beperkte middelen.

Anita van Deur zei

Mooi hoor zijn de kaartjes, leuke kleurtjes en mooi kaartvorm, geniet van de camping!

Daphne zei

Leuk hoor, deze vorm.
Goed bedacht.
Ze zijn leuk, komt ook door het dp.
Was leuk je, deze uitdaging.
Alhoewel jij er wel een beetje "paniekerig" van werd😂

Henriët zei

Volgens mij veroorzaakte Daphne onnodig paniek want de opdracht van GerJanne was toch echt: maak 2 kaarten waarvan er 1 voor Ariënne bestemd was. Maar grappig genoeg hadden GerJanne, Daphne en ik bedacht om er 4 te maken en zo zette Daphne jou ook nog weer aan het werk in de hitte.
Maar je hebt nog 2 mooie kaarten weten te maken voor GerJanne en mij. En erg leuk dat wij er nu allemaal 3 kregen en Ariënne zelfs 4.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Zeker superleuk! Ik ben er blij mee en ze waren op tijd! Alleen wet ik niet meer of ik dat erbij geschreven had. Wel dat we allemaal een kaart voor Ariënne zouden maken en opsturen. Maar wie weet stond dat in het oorspronkelijke bericht, dat ik kwijt ben.

Wies zei

Twee leuke, vrolijke kaarten. Ook de andere twee uit je vorige post zijn mooi geworden. En geniet van het campingleven.

Sarah zei

Hihi.... Maar het is je toch gelukt om alle opdrachten uit te voeren voor iedereen! Ja, die uitdagingen zijn leuk, maar geven soms ook wat stress, maar gezonde stress en zo blijven we knutselen. Veel plezier op de camping. X

Martha zei

Leuke kaarten, Marja
Met een klein beetje druk heel goed gelukt!
Geniet van de campingtijd!
Liefs Martha

Elly zei

Het zijn hele leuke kaarten hoor!!
Groetjes Elly