dinsdag 7 november 2023

Zo leuk die eekhoorns.

 Lang had ik getwijfeld of ik die leuke eekhoorntjes van SU zou aanschaffen. We staan op de camping op het Eekhoornveld ,daarom. Gelukkig heb ik het gedaan en er al heel veel plezier van gehad. Ik vind het nog steeds leuk om ze te gebruiken. 

De laatste weken hadden we buren vlak naast ons staan, het waren hele lieve buren en ik kwam tot de ontdekking dat de man eekhoorntjes spaarde. Bij het weggaan beleefde ik ze een kaartje te sturen.

Ik hoop dat ze het leuk vinden.

Fijne dag voor iedereen en liefs


5 opmerkingen:

Angélique zei

Een superleuke kaart, mooi gemaakt!

GerJanne zei

Nou dat hoef je je niet af te vragen denk ik. Als je de buren bent op een Eekhoornveld, vind je dit zeker wel leuk! Het is een enig eekhoorntje en je kaart is in mooie herfstkleuren!

GerJanne zei

p.s. Ik had echt weer veel te veel mee🤣

Nelleke zei

Ach wat een leukerd is dit zeg! Groot gelijk datje die kocht. En je staat het Eekhoornveld, dan ben ik wel heel benieuwd op welke camping je staat. …..groetjes Nelleke

Martha zei

Echt een leuke kaart, Marja
En natuurlijk kun je die eekhoorntjesmal supergoed gebruiken de campingbuurtjes zullen er blij mee zijn!
Liefs Martha