donderdag 9 november 2023

kerstkaart nr 40

 Inmiddels ben ik aardig druk geweest met mijn kerst kaarten. Ik heb er nu 41 dus ik schiet op.

Deze week heb ik mijn oude kerstkaarten doos er weer eens bijgehaald en kwam een aantal plaatjes tegen die ik al een tijdje heb bewaard en nooit wist wat ik er mee aan moest. Hoe gek kan het gaan dat je dan opeens een idee krijgt en zo heb ik er achter elkaar een aantal gemaakt met uitgeknipte afbeeldingen van oude kaarten. Ook leuk om te doen. Ook oud dp gebruikt zal wel van mijn favoriete blauwe winkel zijn.

Het is donderdag dus ik link hem weer naar 52weekstochristmas.

Fijne dag allemaal en liefs van mij.



17 opmerkingen:

Daphne zei

En niet linken bij Cheerful Sketches??
Volgens mij heb je "onze" sketch gebruikt.
Schattig plaatje, wat leuk dat je die een 2de leven hebt gegeven.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart heb je met die olijke sneeuwpop gemaakt Marja. Hij is helemaal blij dat hij op je mooie kaart mag staan.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Een heel leuk kaartje en zo zie je maar dat je nooit iets weg moet gooien! haha! Een leuke afbeelding en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

alma.heijenk@gmail.com zei

een mooie kaart geworden.
gr Alma

Annemarie en Merit zei

wat een vrolijke kaart met die olijke sneeuwpop!!!
Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

Diny zei

Dit is ook een prachtig kaartje Marja....zo leuk gedaan met de sneeuwpop!
Groetjes Diny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

Henriët zei

Wat een leuke kaart met deze vrolijke sneeuwman. Mooie papiertjes heb je gebruikt.
Groetjes van Henriët

joke zei

Schitterend kaartje met deze leuke sketch en leuke plaatje. Het papier is inderdaad van de A en ligt hier ook nog.
Groetjes Joke

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuk DP.
Groetjes, Caroline

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

GerJanne zei

Zo werkt het wel natuurlijk. Bewaren en dan opeens een idee krijgen. Dat is dan extra leuk vind ik. En plaatjes van gekregen kerstkaarten uitknippen, doe ik ook nog steeds...Je kaart is erg leuk! Wat een grappige sneeuwman!

Elly zei

Wat een leukerd deze kaart, jij hebt er ook al aardig wat lees ik wel.
Groetjes Elly

Martha zei

Een leuke kerstkaart, Marja
Hergebruik loont!
Liefs Martha

Wilma zei

Je hebt alles mooi gecombineerd Marja, hele fijne kaart is dit zo geworden!
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Angélique zei

Een heel leuke kaart waar ik de sketch van Cheerful Sketches in herken; wil je hem daar niet linken?
Goed bezig met recycleren.

!neke zei

Heel mooi samengesteld !!!!
Lekker doorgaan ...
groeten Ineke
DT52WTC