zaterdag 30 juli 2022

Uitdaging met Daphne juli

 Mijn bloggen staat momenteel erg op een laag pitje, ik dacht dat ik het wel weer op zou kunnen pakken maar het lukt me momenteel niet. Het camping leven is wel leuk maar geeft af en toe ook wel wat onrust, dus deze zomer lees ik veel en knutsel ik weinig, ook jullie blogs volgen en een reactie geven gaat niet meer van een leien dakje. Ik laat het maar even aan me voorbij gaan. 

Nu zijn we een paar dagen thuis, dan ben ik druk met de was en aangezien ik geen wasdroger meer heb geeft dat ook wat extra werk dan vroeger. Wel fijn dat het mooi weer is nu. Daarbij ben ik vorige week gebeld door het ziekenhuis dat ik in september geopereerd kan worden aan mijn linker knie, dat is fijn maar ik heb toch ook wel de kriebels in mijn buik. Het gaat weer van voor af aan beginnen maar ja, ik wilde het zelf dus niet zeuren. Genoeg hierover.

De uitdaging deze maand was van Daphne , zij bedacht "maak een kaart met zo veel mogelijk restjes dp met een ingekleurde stempel of digi en maak ivm de zomer een simpel model".

Tot mijn schrik moet ik nu bekennen dat ik het inkleuren vergeten ben, ik ben zo enthousiast over deze eekhoornstempels met bijhorende "inkleur stempels dat het echte inkleuren er bij ingeschoten is. Sorry Daph maar ik laat je weten dat ik al een flink aantal Eekhoorns wel ingekleurd heb alleen niet voor jou 😊.

De eekhoorn met de noot stuurde ik naar Daphne en de andere naar Ariënne.

Ik wens verder iedereen een mooie zomer toe en "blijf gezond".

Liefs 


 



7 opmerkingen:

Wilma zei

Hi Marja. Leuk om weer wat van je te zien! Je hebt 2 hele leuke kaarten gemaakt hoor, mooi resultaat en fijn papier gebruikt ook. En wat het bloggen betreft, maak je daar niet druk over, het moet natuurlijk wél leuk blijven voor je! 🙂 Sterkte en succes met de dingen die je bezig houden. Goed weekend.
GROET, Wilma

Anita van Deur zei

O wat zijn ze schattig de eekhoorntjes mooi verwerkt op je kaartjes. Best weer spannend een nieuwe knie. Succes met alles.

Daphne zei

Nou, eerlijk waar mam, ik heb wel 10x gekeken en dacht "Wat mooi ingekleurd, knap gedaan"🤣, maar nu zie ik dus dat je dat helemaal niet zelf hebt gedaan, whahahaaaa.
Maar, ik ben héél blij met mijn kaart!! Ik vind het zo leuk, de eekhoorn samen met de noot en dan deze tekst erbij, je weet, ik hou daarvan.
Bloggen komt wel weer, bij mij gaat het ook een beetje op en af...... ik blog weinig en nu ineens weer een pasr dagen achter elkaar.
Straks, na je 2de knie operatie heb je weer tijd zat, nu eerst genieten op de camping.
Kus van mij.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marja, je hebt twee leuke kaarten gemaakt met die schattige eekhoorntjes. Mooie restjes heb je opgemaakt. Lekker genieten op de camping, voor je het weet zitten we weer in de herfst en gaan de eekhoorns écht op pad voor noten hihi.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Hele mooie kaarten. Je hebt mooie restjes bij elkaar gezocht voor de achtergrond. En die eekhoorntjes zijn zo leuk. Het lijkt net of je ze zelf hebt ingekleurd.
Groetjes van Henriët

Martha zei

Ha die Marja
Wat een leuke kaarten mooie modelletjes en prachtige plaatjes
Gelukkig is bloggen geen verplichting hihihi.. gewoon dingen doen die leuk zijn!
Ah spannend dat je operatie er aan zit te komen!
Geniet en fijne dag Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi hoi, wat een schattige kaartjes, bloggen gaat bij mij ook onregelmatig hoor. zomers is het altijd wat minder en ook minder knutselzin.
komt wel weer, groetjes van mij. Alma