zaterdag 25 juni 2022

De uitdaging met Daphne

 Deze keer was ik aan de beurt om iets te bedenken en ik koos voor iets makkelijks. Dat heb ik geweten, ik koos een voorbeeld van Sruhsti Patil en had natuurlijk kunnen weten dat het helemaal niet zo makkelijk was als het leek. Het vouwmechanisme moet je heel precies doen anders gaan die flappen aan de binnen kant helemaal scheef en dat is heul lelijk. Daphne was ook al een beetje aan het mopperen dus ik ben benieuwd wat zij gaat verzinnen voor de volgende maand.

Eindelijk heb ik weer eens mijn lieve vogeltjes gebruikt, deze ingekleurd ,met potloden van de AC-tion want Daphne heeft mijn Derwents te leen.

Een takje uit de heg op de camping en klaar was ik, ik vond het genoeg.

Voor Ariënne maakte ik er ook nog weer een, daar ben ik een beetje blijven steken want ik had mijn stempels op de camping gelaten en Ed ging vandaag de kaart weg brengen. Ook was ik een beetje inspiratie kwijt bij deze kaart maar, ze zal hem toch best wel leuk vinden.

Vanmiddag naar de fysio, volgende week nog één keer en dan stop ik er mee. Ik ben nu bezig met "ommetje" van de hersen stichting en wandel elke dag 20 minuten. Dat gaat heel goed met mijn geopereerde knie en links doet aardig mee. Daar heb ik volgende week een afspraak voor bij de orthopeed. Ben heel benieuwd wat hij wil gaan doen. Ik hoop ook opereren. 

Gaan jullie ook even bij 
Daphne
 kijken wat zij heeft gemaakt? Deze heb ik voor haar gemaakt.


en deze voor Ariënne (daar ben ik niet helemaal blij mee)


liefs en groetjes

9 opmerkingen:

Angélique zei

Mooie kaarten. Bij de bovenste heb ik er een associatie met de geopende bekjes van de vogels als de kaart geopend is. De tweede is toch ook mooi met de veertjes.
Fijn dat het zo goed gaat met je knie!

Wilma zei

Je hebt 2 mooie kaarten hoor Marja. Zou het voor jezelf kunnen komen door de kleurkeuze, voor de ene of de andere kaart en het feit dat de 1e kaart een liggende is?... Ja, dat komt zomaar in me op... Hoe dan ook, mooi.
Fijn weekend gewenst.
GROET, Wilma

Anita van Deur zei

Prachtige kaarten Marja!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kaarten Marja, niet zo streng zijn voor jezelf. Wat schattig zijn die vogeltjes en mooi ingekleurd. Die binnenkant is heel verrassend. Fijn dat het zo goed gaat met wandelen. Succes bij de orthopeed.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat een gave uitdaging, ook al is hij moeilijker dan hij leek. ALtijd zo leuk om iets anders te proberen en een kaart te maken die een echte uitdaging is.
Je hebt ze beide heel mooi gemaakt.
En leuk, Ommetje. Ik doe het al heel lang en ben heel enthousiast begonnen. Ik wandelde al elke dag, maar dit stimuleert wel.

Angelique zei

Ik geloof graag dat het niet zo heel eenvoudig was maar je maakte twee prachtige kaartjes. Leuk om te zien dat ze zowel horizontaal als verticaal kunnen. Mooi met de vogeltjes erop. Fijn dat het wandelen goed gaat.
lieve groetjes Angelique

Freubelmina zei

De vogeltjes zijn zo ontzettend lief…ik vind beide kaartjes erg mooi hoor,wat een klus xx

Martha zei

Prachtig gemaakt Marja
Inderdaad zoals hierboven ook al staat niet te streng zijn voor jezelf,
ik vind ze heel mooi gemaakt en gekleurd!
Wat fijn dat het zo goed gaat met je knie dat "ommetje" wandelen ken ik niet zal het eens opzoeken, ik wandel tegenwoordig met Stokken dat bevalt mij ook goed
Gijne dag liefs Martha

Elly zei

Ze zijn beiden heel mooi! Ik kijk ook graag naar haar, en idd veel lijkt altijd zo simpel.
Groetjes Elly