vrijdag 26 november 2021

Natuurlijk ook ik een kaart voor GerJanne

Geen idee hoe lang ik al volger ben van GerJanne maar in ieder geval een aantal jaren. Ook heb ik haar een paar keer ontmoet toen we een workshop volgden bij Dora. Ze heeft me zelfs een keer van het station 't Harde (geloof ik) opgehaald, stond ik aan de ene kant en zij 😂😂 aan de andere kant. Gelukkig bedachten we allebei op hetzelfde moment elkaars richting op de lopen/rijden. Dus we hebben het gered. Daarom heeft zij altijd een speciaal plekje bij mij. Ook door haar altijd zo gezellige stukjes die ze schrijft.

Dus een kaartje voor haar verjaardag is een must. 

Deze zomer heb ik best wel veel kaarten gemaakt met mijn nieuwe stempels van SU. Ik heb daar veel verschillende kaarten mee gemaakt naar voorbeelden die ik op pinterest vind want zelf verzinnen blijft moeilijk voor mij. 

Hier dus de kaart. Ik ben er zelf best blij mee. Fijn weekend en liefs van mij.


    

8 opmerkingen:

Diny zei

Wow....wat een schitterende kaart heb je voor GerJanne gemaakt Marja....die gaat ze prachtig vinden!
Wat een mooi verhaal vertel je erbij!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

!neke zei

Super mooie kaart !!!!!
Groeten Ineke

Monique zei

Wat een prachtige en vrolijke kaart voor GerJanne!
Super gedaan.
XX Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ach wat leuk wat je vertelt bij je prachtige kaart Marja. Heel mooi met die fleurige bloemen en ook heel gaaf in het midden die mooie strik en tekst erop. Niets mis mee om kaarten die je leuk vindt te "liften", juist een compliment voor de bedenkster.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Prachtige felicitatiekaart voor GerJanne, Marja
De bloemen komen mooi uit op dit kaartje
Leuk zoals jullie elkaar hebben leren kennen!
Liefs Martha

GerJanne zei

Ach wat een lief verhaal, ik bloos ervan! Maar het is wederzijds hoor!
Je kaart is echt heel mooi. Ik had deze stijl in eerst instantie niet bij jou verwacht, maar je kunt veel verschillende stijlen maken, dus het verbaast me ook weer niet. Hij hangt hier te shinen!

Elly zei

Echt een mooie kaart heb je gemaakt voor je jarige.
Groetjes Elly

Daphne zei

Wat een mooie kaart mam, en bloemen explosie lijkt het wel.
Dik verdiend voor GerJanne!