donderdag 11 november 2021

een kerstkaart en wel de 22e.

 Ja, ik heb mezelf maar weer aan de kerstkaarten gezet. Ik heb er ongeveer 40 nodig en heb er nu 26 dus er moeten er nog wel een paar gemaakt worden. Ik zei gisteren tegen mijn man dat ik misschien wel een paar  zou kopen, hij viel bijna van zijn stoel af . "je bent toch wel goed hè?" was het enige wat hij zei. 😂😂 

Maar nu de kaart. Ik wilde voor onze kleinzoon een kaart maken omdat hij zijn appartement kreeg zoals in mijn vorige bericht staat. Maar toen ik deze half af had bedacht ik dus die andere (zie vorige post). Dus dit kaartje lag maar te liggen en daar heb ik zo'n hekel aan, ik kom het dan steeds tegen en zit dan te denken wat ik er mee zal doen. Ik had er uiteindelijk een plaatje van een oude kerstkaart op geplakt maar dat vond ik toch niet zo geweldig dus kaart weer weg gelegd, ligt hij me daar weer aan te staren!!! Enfin, uiteindelijk het leuke plaatje er weer afgehaald en het zo afgemaakt, nu ben ik er wel tevreden mee. Guitig koppie hè die kerstman.

Ik ga nu proberen of ik hem kan linken naar 52weeks to christmas.





13 opmerkingen:

!neke zei

Hele leuke kaart !!!
Zet hem op ....je man heeft gelijk...
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kaart is dit geworden met de vrolijke kerstman Marja.
Succes met het kerstkaarten maken.. het is zoveel leuker om een zelfgemaakte kerstkaart te sturen. Hoewel, soms is het wel eens makkelijk om een zelf gekochtte kerstkaart in huis te hebben. Je weet maar nooit.
Groetjes Antje

Jantine zei

Toffe kaart Marja! En je hebt enkel compassie met je zelf, als je een paar kaarten koopt. Je moet niet tegen wil en dank kaarten moeten maken, het is tenslotte een hobby!
Gezellig dat je weer meedoet aan 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Henriët zei

Het is hier ieder jaar ook weer een strijd....heb ik er genoeg of moet ik kaarten kopen. Ik bedenk vaak op het laatste een kaartje waar ik productie mee kan draaien en maak er dan in 1 weekend een heleboel.
Jouw kaartje is erg leuk met die guitige kerstman. Die ligt hier ook nog ergens te verstoffen.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Wat een super leuk kerstkaartje Marja....mooi modelletje!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Heel leuk, deze kaart. Goed afgemaakt.
Peter zou hetzelfde reageren als ik zou zeggen dat ik misschien wel kaartjes ging kopen... haha, wat herkenbaar!

Mariann Jakobsen zei

Wow! Such a cool X-mas card!

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kerstkaart.
en ja je man heeft gelijk!! hahaha.

Fijn dat je er vandaag bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Elly zei

Je kaart is heel mooi. ja herkenbaar hoor ik zei ook ik ga er dit jaar bijkopen, maar al met al hoeft het niet zoals het eruit ziet, ik moet nog even goed kijken.
Hou van deze kerstman wordt je happy van.
Groetjes Elly

Martha zei

Prachtig dit kerstkaartje Marja
Ha ik moet lachen om de reactie van je man hahaha
Ach geen stress als het niet lukt dan maar gekochte exemplaren gebruiken, onze hobby is ontspanning immers!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Marja en die kerstman is inderdaad heel leuk. Mooi model kaart heb je ervan gemaakt. Ach je hebt nog een paar weken toch, misschien lukt het wel.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Wies zei

Het is een leuke kaart geworden met die olijke kerstman. Ik moest wel lachen om de reactie van je man over het kopen van kerstkaarten. Dat zou de reactie van mijn man ook zijn. Maar het moet ook geen stress worden om ze af te krijgen. Je kunt misschien ook nog een aantal "snelle" kaarten maken. Online zijn er wel leuke voorbeelden te vinden. Succes, maar vooral ook plezier met het maken van je kerstkaarten.
Groetjes, Wies

Marjolein zei

Hele leuke kaart! Succes met het maken van de overige 14 kaarten. Groetjes Marjolein