zondag 14 november 2021

Ideeën, ideeën, ideeën!

Allereerst wil ik nog even  vermelden dat ik het idee van mijn vorige  twee kaarten kreeg van Martha, zij maakt altijd van die aparte kaarten en deelt dat met ons. Dank je wel Martha ga vooral zo door 😄, het voorbeeld staat op haar post van 14 oktober j.l. 

Maar nu vandaag..... Af en toe zit mijn hoofd zo vol ideeën dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Gelukkig kreeg ik opeens weer een idee van de post van GerJanne van 25 oktober j.l. Zij had op de Art specially een workshop gedaan bij Willy Duit en opeens bedacht ik  dat ik ook wel weer eens met verf wilde knoeien. Het is  een beetje anders geworden dan bij GerJanne, ik heb het helemaal dicht gesmeerd en juist die stukken wit erin maken het zo leuk bij haar. Dus...lagen en weer een paar achtergrondjes te wachten wat er met ze zou gebeuren. Toch kreeg ik een idee, gelukkig. Het zijn twee kerstkaarten geworden en ik vind ze zelf best leuk. 

Was wel een gepriegel met de stammetjes van de bomen. Ik heb die kerstbomen ingekort zoals jullie waarschijnlijk wel zien (als je de mal nog herkent) het blijft mijn lievelings kerstboom mal. En, ik heb er weer 2 kerstkaarten bij, dus heb er nu 28 van de 40. Dat schiet wel op zo, ik heb nog meer van deze achtergrondjes en ga er  nog een paar mee maken. Ben weer helemaal in kerst flow.

Mooie zondag allemaal en liefs van mij.



  

10 opmerkingen:

Diny zei

Twee prachtige kerstkaartjes Marja....wat heb je gave achtergrondjes gemaakt!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

!neke zei

Heel mooi Marja !
En de 40 haal je zeker !!
Groeten Ineke

Wies zei

Je hebt 2 mooie kerstkaarten gemaakt met je zelfgemaakte achtergrondjes.
Ach, en liever te veel ideeën dan dat er niets opborrelt.
Groetjes, Wies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kerstkaarten Marja. Leuk die gekleurde achtergrond en mooi zoals de kaarten in vakken verdeeld zijn met geëmboste lijnen, chique.
Lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

Wat een prachtige kleuren zijn dit zeg! Heel erg goed gelukt. groet, Nelleke

GerJanne zei

Heel mooi Marja, ook dat er gene stukken wit zijn maakt het mooi. En leuk om te doen is het he? Ik vind het ook zo gaaf om te experimenteren met verf.
De embosslijnen vielen mij ook op. Heel mooi effect.

Elly zei

Heerlijk als je zo door elkaar geïnspireerd kunt zijn, je hebt een mooie kaart gemaakt.
Groetjes Elly

Martha zei

Wat een leuke kerstkaart, Marja
Fijn dat we elkaar zo leuk kunnen inspireren
Liefs Martha

Daphne zei

Toch herken ik het idee van GerJanne erin.
Mooi gemaakt mam, de embossing lijnen vind ik zó mooi, dat maakt dat de kaart echt helemaal af is!

Antjes kaartcreaties zei

Met de twee mooie achtergronden heb je prachtige kerstkaarten gemaakt Marja.
Deze bomen blijven zo leuk om te verwerken op een kaart.
De embossinglijnen staan er heel mooi bij.
Ik sluit me helemaal aan bij Daphne, ze maken de kaarten helemaal af!
Groetjes Antje