donderdag 11 februari 2021

Hallo

 Hallo, daar ben ik weer en druk geweest. Ik ben heerlijk bezig met allerlei oude dingetjes die ik nog heb en gisteren vond ik tot mijn verbazing een doosje met uitgeknipte, gestempelde bloemetjes terug waarvan ik dacht dat ik dat bij de verhuizing had weg gedaan. Dat denk ik tegenwoordig als ik niet snel iets niet kan terug vinden, "zal ik wel weg hebben gedaan". Hoewel ik toch best alles overzichtelijk in onze "Billy's heb staan. Maar waar heb ik het over, het is donderdag dus kerstkaarten dag voor de 52WTC.

Alle dp is weer uit een heel oud blokje en de basiskaart is van metalic papier wat ik ooit op een beurs heb gekocht. Tjonge, een beurs, wanneer zullen we daar weer eens heel kunnen?? Ach, we houden de moed er maar in.

Hier de kaart, het is nummer 9 van mijn kerstkaarten en ik heb ook al een tiende, die komt weer een ander keer. Ik doe net als Daphne, als het lekker gaat maak ik nog een. Zo dochter, zo moeder (of is het anders om😂😂)


Ha, ha ik zie nu dat je het de basiskaart helemaal niet ziet en ik moet er nog bij vermelden dat ik het model heb gelift van Wies. Ik was de kerstkaarten aan het opruimen en bekeek die van haar kreeg nog eens goed en bedacht dat ik die wel eens even kon liften. Dus, bedankt nogmaals Wies.  

Liefs van mij en een hele mooie dag nog. 

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi Marja je kerstkaart, en zo zie je maar weer wat je terug vind.

Diny zei

Een heel leuk kaartje Marja....mooie kleurtjes heb je gebruikt!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke kaart, lieve kleurtjes en het metallic schittert je vrolijk tegemoet...
gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kleuren heeft je mooie kerstkaart Marja. Leuk om dan de stempels in groen af te drukken, dat geeft een bijzonder effect.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

mooie kaart in mooie kleuren, Marja. En wat leuk dat je af en toe toch iets verrassends in je overzichtelijke kast vindt, waarvan je dacht dat het weg was. Een meevaller!
Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annerieke zei

Mooie kerstkaart heb je gemaakt Marja!
Groetjes, Annerieke

Martha zei

Leuke kerstkaart Marja!
Fijn dat je de plaatjes alsnog hebt gevonden
Liefs Martha

Henriët zei

Wat een mooie kaart! Die stempel is al een oudje. Hij ligt hier ook. En veel te weinig gebruikt natuurlijk.
Groetjes van Henriët

Margo zei

Wat een leuke kerstkaart,inderdaad een beurs .... het is nog even dromen ...
Groetjes
Margo

Nelleke zei

Mooie kaart Marja, Het papier ook. Ik ken het want dit blokje heb ik tot de laatste snipper opgemaakt. En wat maakte je verder mooie kaarten zeg. En ik moet inwendig heel hard lachen wat je allemaal schrijft en wat je dan overkomt. Hihi Daphne is wel een echte dochter van je. Maar het belangrijkste is dat je lol in het kaarten maken hebt. groet, Nelleke

Monique zei

Wat een mooie kaart Marja. De kleurencombi is ook mooi.
Ik ben ook altijd van alles kwijt. Ik weet dat ik een zooi mesjes heb gekocht maar kan ze nergens weer vinden. Ik heb ze maar opnieuw besteld. Zul je zien, kom ik ze volgende week tegen 😂
Lieve groetjes, Monique

GerJanneke zei

Hoi Marja,
wat leuk dat je die bloemetjes toch nog had. Herkenbaar hoor. Soms kom je dingen tegen die je helemaal niet zoekt! Je kaart is mooi. Leuk die stempel van de kerstman in lichtblauw..en in dit geval kan het heel goed zo dochter, zo moeder zijn ;-)

Elly zei

Heel mooi Marja.
Hahah weet je het zit gewoon in de familie :)
Ik ben ook zeer geordend, maar toch kan ik vaak weleens iets niet vinden, en vooral wanneer alles een ander plekje gekregen heeft.
Groetjes Elly

Daphne zei

Als we nou weer samen komen knutselen kon ik je SU inkt gebruiken.
Die is zo mooi en omdat jij vele kleuren hebt is er altijd wel 1 die bij het papier past.
Wat een mooie kaart mam en omdat de inkt dus goed past is het meteen helemaal 1 geheel geworden.

!neke zei

Mooi DP!
Maakt het een geheel !
Groeten Ineke
DT52WTC