zaterdag 27 februari 2021

Challenge Daphne en Marja februari 2021

 Zoals jullie misschien nog weten had Daphne een leuk idee. "laten we elke maand een kaart voor elkaar maken en opsturen en om de maand een onderwerp bedenken". Daar was ik meteen voor te vinden, zo leuk. We moesten de januari kaart meteen maken want het was al begin februari die heb ik geclaimd want ik wilde de flapkaart van Martha  door Daphne laten maken en ik had er al een klaar, een beetje valsspelen dus. Maar....toen kreeg ik een  appje van Daphne dat die kaart zo moeilijk was (of, woorden van gelijke strekking 😂😂 ) en heb ik hem toch ook maar opnieuw gemaakt. Maar die is al geweest dus waar heb ik het eigenlijk over?? Daphne verzon voor de maand maart: gebruik washi tape. Ik dacht meteen aan een leuke vlinder die ik ooit met de neon verf van Daphne had gekleurd en wilde daar een kaart om heen maken. FOUT!! toen ik het tape had geplakt, paste de vlinder er helemaal niet meer bij. Dus maakte ik een andere kaart. Toen die klaar was, vond ik die eigenlijk meer passen bij onze oudste dochter, Ariënne. Toen ging er een lichtje branden. Zij woont alleen en het is natuurlijk ook voor haar leuk om af en toe eens echte post te krijgen. Zo gezegd zo gedaan. Voor Daph een andere en klaar was Kees.

Ik wilde wel de kaart die ik klaar had gebruiken en deed daar de tekst en de bloem op. Zijn die ook weer eens een keer gebruikt. Tegenwoordig heb ik die bloemen in een grote, glazen vaas in de kamer staan, zo makkelijk, ik kan ze pakken wanneer ik ze wil gebruiken en het staat ook nog eens fleurig in het hoekje naast onze kast. Nu de kaarten...gaan jullie ook even bij



Daphne kijken?
En hier nog even de vlinder en de vaas met bloemen.


 

Een heel fijn weekend en liefs

10 opmerkingen:

Daphne zei

Haha, over afdwalen in je bericht gesproken.....😂.
Ze zijn alletwee echt super mooi mam.
Ik ben blij met mijn kleurrijke kaart, staat heel gezellig aan mijn rekje in de kamer.
En de zwart/Wit kaart is echt helemaal op maat gemaakte voor Ariënne.
Kijk even in je bericht, er staat dat deze uitdaging voor MAART is, maar deze is voor Februari, ik weet het is ook verwarrend, zeker nu je een dagje ouder bent geworden😉.
Fijne dag, kus van mij

Martha zei

Hahaha ik lees net hierboven de reactie van Daphne en ik moet erom lachen,
Heel mooie kaarten heb je weer gemaakt en gezellig die vaas met bloempjes
Ook voor jullie een heel fijn weekend, liefs Martha

Elly zei

Hihih ik lach hier ook mee, wel gezellig zo.
Het zijn mooie kaarten geworden en erg leuk dat je andere dochter dan ook post krijgt.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Prachtige kaarten Marja mooi gedaan met de washi tapjes, ook ik schoot in de lach bij het lezen van de berichtjes.
Fijn weekend.

marja kenter zei

Ach ja natuurlijk. Er was ook al een lampje aan het flikkeren in mijn hoofd maar ik kon het niet thuisbrengen dus heb het genegeerd, wel drie keer mijn post overgelezen. 😂😂

Henriët zei

Wat een mooie kaarten! Die voor Daphne is erg vrolijk. Mooie kleurtjes. En die voor jullie andere dochter mag er ook zijn hoor.
En vergissen is menselijk toch? En het is ook bijna maart dus ik snap je vergissing.
Groetjes van Henriët

Annerieke zei

Zo leuk dat jullie elkaar uitdagen. Je hebt mooie kaarten met washitape gemaakt en je andere dochter profiteert ook meteen mee. Wat een goed idee om de bloemen in een vaas te doen, staat erg gezellig. De vlinder is ook prachtig, maar die moet dus nog even wachten.
Groetjes, Annerieke

Wies zei

Twee mooie kaarten met washi tape. Leuk dat je voor je beide dochters een heel verschillende kaart hebt gemaakt. En inderdaad gezellig zo'n glazen pot vol met bloemetjes.
Groetjes, Wies

GerJanneke zei

Oh wauw Marja, die tweede voor Arienne is heel mooi! De eerste voor Daphne is ook heel gaaf en vrolijk, maar de tweede vind ik wat fijner.
Leuk dat jullie elkaar zo uitdagen. ben benieuwd wat jij weer voor Daphne gaat verzinnen!

Freubelmina zei

Jullie hebben je weer leuk laten uitdagen,wat een mooie kaarten en een leuke oplossing zo die bloemetjes in een vaas...
Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma Xx