donderdag 4 oktober 2018

Een beetje voorbarig,

Dat was ik, een beetje voorbarig. Ik dacht, nu ik weer thuis ben dat ik gewoon weer met onze normale gang van leven door kon gaan. Dat was dus niet zo. Eerst moest er nog van alles opgeruimd worden, daarna het hele huis eens grondig stofzuigen (gelukkig hebben we overal gladde vloeren) en ramen lappen, daarbij had ik ook nog eens last van beide heupen dus het viel allemaal niet zo mee maar nu begint het eindelijk weer een beetje gewoon te worden.
Ik ben lekker aan de slag gegaan met een inhaalslag kerstkaarten maken.
Voor vandaag plaats ik er dan ook weer een bij 52 weeks to christmas.
Ik heb de stempels van vorig jaar van Stampin up weer eens te voorschijn gehaald, de Merry mice. Die vind ik nog steeds zo leuk.
De onderkant van de kaart heb ik ook zelf gestempeld met stempels die ik eens op een beurs heb gekocht. Leuk om die ruiten zelf te maken, het valt echter nog niet helemaal mee.
De bovenkant met een gummetje van een potlood.

groetjes allemaal en tot blogs maar weer.

15 opmerkingen:

Daphne zei

Lief hoor mam.
Ze blijven inderdaad leuk, die muisjes.
Op een kaart dan hè, in het echt hou ik er niet van!!

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Daar ben je weer, gezellig!
Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt zelfs de achtergrond, heel leuk gedaan!
Liefs Martha

De Creakeet van Peet zei

ontzettend leuk kaartje heb je weer gemaakt en idd die set blijft geweldig. Ik moet hem ook nog op de kop zien te tikken...al is het alleen maar voor de heb hihi. Knuf Peet

gerrie zei


Leuke kerstkaart Marja, ja de muisjes blijven schattig.
Groetjes, Gerrie.

Joanne kramer zei

Wat een super leuke kaart. groetjes Joanne

Diny zei

Wat een leuk kerstkaartje!
Verder ben ik het ook helemaal met je dochter eens Marja....wat de muizen betreft!
Groetjes Diny

Jantine zei

Leuke vrolijke kaart, Marja! Leuk idee om met een potloodgummetje te stempelen, geeft een leuk effect!
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke vrolijke kerstmuis op je mooie kaart Marja. Heb je ook zelf die ruiten gestempeld? Dat is gaaf dan kan je allerlei kleuren ruitjespapier maken. Ik heb pas ook een ruitjesstempel gekocht maar die is toch anders.
Lieve groetjes Miranda

Annerieke zei

Hey, wat leuk weer iets van je te zien en te horen Marja. Leuke kaart heb je gemaakt, wat zijn je zelfgemaakte achtergrondjes mooi zeg!

Enny zei

Wat een mooie kaart, zo leuk met die muis, en de achtergrond heb je prachtig gedaan ! Groetjes, Enny

Nancy Soetaert zei

je ruitjesachtergrond is super, de bolletjes erbij heel tof! Prachtig kaartje!
Nancy

GerJanne zei

Hij is leuk Marja! Prachtig papier heb je gebruikt ook!
En ja na zo'n vakantie moet je wel weer even wennen denk ik! En een huis stofzuigen is toch wel weer wat anders dan en caravan aanvegen, hihihi...
Hopelijk is de last van je heupen tijdelijk (en anders glucosamine proberen??)

!neke zei

Super leuk met die muis !!!!
En ja de vakantietijd is hier nu ook voorbij....
maar ik ben ook nog lang niet op dreef !

groeten Ineke
DT 52 WTC

martina's kaartjes zei

grappig en lief kaartje is het zo geworden
blij dat je er deze week (weer) bij bent,
fijn weekend,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

marenmat zei


Wat een dotje!

Groetjes Marlies