donderdag 25 oktober 2018

Weer een kerstkaart.

Helemaal "op orde"ben ik nog niet. Vorige week hebben we ons prachtige kampeerseizoen afgesloten met het afbreken van de voortent en de spullen op te slaan. Bergen wasgoed kwam er toch nog werl mee naar huis, gelukkig ben ik daar nu doorheen.
Tussendoor ben ik, voorzichtig, een beetje aan het knutselen en het makkelijkste is voor mij dan toch om aan de gang te gaan met de kerstkaarten. Ik geloof dat ik nu bezig ben met nummer 38. Maar omdat ik nog niet helemaal in de "flow"zit ga ik maar op de makkelijke tour en ook kan ik dan meteen wat rest papier opmaken en de leuke kerstman van de Action gebruiken.. Zie de foto en ik zet hem ook weer bij 52 weeks to christmas, tenslotte is het donderdag vandaag. Hier en daar een kleine verandering en zo heb je er in een mum van tijd weer een af.
Groetjes maar weer.

13 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Leuk en vrolijk kerstkaartje!
Liefs Martha

Laurespage zei

Een super mooi en lief kerstkaartje,
groetjes, laurette

Annemarie en Merit zei

Schattig kerstkaartje Marja,
Dat sneeuwpopje blijf ik zo leuk vinden.
Jammer dat het caravanseizoen er weer op zit, maar het was wel een geweldig mooi seizoen.
Bedankt voor je deelname bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Daphne zei

In je tekst staat Kerstman, maar ik zie toch echt een sneeuwpop mam☺.
Wel een hele Leuke, vrolijke kaart. Het papier is erg leuk.

Jantine zei

Ik vind m superleuk, Marja. Mooi vrolijk kaartje.
En tja, na al dat kamperen moet je ook weer opruimen. Maar een mooie zomer ligt achter ons!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een leuke kaart met dit mooie papier en de sneeuwpop Marja!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk om de kerstman op een vellum cirkel te verwerken Marja, geeft een mooi effect vind ik. Leuke kerstkaart in frisse kleuren.
Lieve groetjes Miranda

gerrie zei


Leuke en vrolijke kerstkaart Marja. Ondanks alle drukte heb je toch maar een kerstkaart gemaakt. Moeilijk hé dat afbreken en opruimen van alle spullen rondom de caravan, had je een leuke camping???
Groetjes, Gerrie.

!neke zei

Super vrolijke kaart !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Enny zei

Wat een leuk kaartje met die sneeuwman, en mooi papier ! Ja, jullie caravan-seizoen was dit jaar wel supermooi hé ! Groetjes, Enny

Nancy Soetaert zei

Je kerstman heeft zich goed vermomd als sneeuwpop...leuk met de vellum kerstbal.
Groetjes
Nancy DT52WTC

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje hier ! ziet er mooi uit,
fijn dat je (weer) van de partij bent deze week !
grtjs,martina DT 52 WTC
x

marian zei

Leuke kerstkaart.
Groetjes van Marian.