vrijdag 7 september 2018

Weer een beetje "boven water"

Hallo daar ben ik weer eens, zoals ik in de titel schreef een beetje"boven water"(niet boven mijn theewater hoor), haha.
Het is me wel een zomertje geweest, met ups en downs gelukkig ben ik er weer boven op, geen last meer van de galblaas (dat kan ook niet want die heb ik niet meer.) Ik ben nog wel steeds een beetje verbouwereerd dat je zo maar "iets" kan mankeren, wat ben ik ziek geweest bah. Maar zoals mijn man gisteren zei: dat is voorbij, dat is over en niet meer aan denken.
We zijn al een beetje aan het opruimen op de camping, na deze mooie zomer heb ik niet zo veel zin meer om daar te zijn als het geen goed weer is dus ook de knutselspullen zijn grotendeels weer mee naar huis. Nu nog alles weer op zijn plek zien te krijgen. Daar neem ik de tijd weer voor.
Deze week ben ik een beetje boos op de post NL. Onze oudste kleinzoon krijgt morgen een puppy, we leven allemaal met hem mee en ik had zaterdag een kaart voor hem op de bus gedaan, dinsdag niet ontvangen, woensdag ook niet en donderdag ook niet. Ik geloof vandaag ook niet. Blèh, zo jammer dit.
Dus heb ik vandaag maar een nieuwe gemaakt, hij gaat haar morgen ophalen samen met Daphne, zijn moeder.  We hebben al veel foto's via de what's app en facebook gezien en morgen mogen we op hondenkraamvisite komen. Dan neem ik de kaart maar zelf mee, komt hij tenminste aan!
Jammer dat ik nog niet wist dat het hondje Lila ging heten anders had ik andere kleuren genomen.
Ik had namelijk de achtergrond al helemaal klaar en hij is bijna hetzelfde als de niet aangekomen kaart. 
Ik ben niet veel langs geweest bij jullie deze zomer, ga dat over een weekje of zo weer inhalen, op de computer gaat het toch makkelijker dan via mijn tablet.
Een heel fijn weekend en groetjes maar weer.
  

13 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een super leuke kaart! Vervelend zeg dat de andere kaart niet aan is gekomen... groetjes Joanne

Annerieke zei

Balen zeg dat er een kaart weg is. Deze is erg leuk Marja!

Daphne zei

Jaaaaaaaaawel, vanmiddag tóch nog jed kaart ontvangen.
Super leuk.
Dan deze maar bewaren voor....euh....de eerste verjaardag van Lila ofzo, da's al over een jaar😂.
Tot morgen, de spanning stijgt.

GerJanne zei

Hoi Marja,
Fijn dat je er weer bent. En wat balen van die kaart! Ik had het pas met iets dat ik kocht op FB via iemand. Gewoon brievnbuspost, dus geen track en tracé code en nooit aangekomen. Zo balen! Weg 7,50! k heb PostNL al feedback gegeven en gezegd dat ik vermoed dat er gestolen wordt door personeel. Van 1 ding weet ik het gewoon zeker, helaas.
Dit kaartje is wel erg leuk!!

Dora zei

Hoi Marja, fijn dat je weer terug bent en opgeknapt bent. Ik lees dat de kaart alsnog is aangekomen, dat is mooi. Mooie kaart gemaakt.

Sarah zei

Hij is toch aangekomen las ik, dan bewaar je deze maar alvast.
Hopelijk ben je nu weer helemaal de oude. X

Crealientje zei

Heel leuk kaartje voor je kleinzoon!Jammer van de vorige kaart.
Ben blij dat je langzamerhand weer wat opknapt.Het hakt er soms harder in dan je denkt.
Het is nu minder warm, gewoon rustig aan en alles met de tijd!
We zien je vanzelf wel weer langskomen.
Pas goed op jezelf! Nu genieten van de familie uitbreiding.
Heel veel plezier samen.Kuffel!!!!
Goed weekend( kan denk ik al niet meer stuk), liefs Crealientje.

Crealientje zei

Hij is er toch lees ik net!!!
Bonus kaart:)
Liefs Crealientje.

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Fijn je weer te zien in blogland, kan me voorstellen dat je de tijd nodig hebt gehad om te herstellen, gewoon rustig aan blijven doen!
Ah wat een schattig kaartje voor de nieuwe aanwinst,jammer dat je eerder gemaakte kaartje wat langer onderweg was maar die is inmiddels ook boven water las ik!
Veel plezier!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat vervelend dat je eerste kaart niet is aangekomen Marja, ik ben inmiddels ook wel een beetje het vertrouwen kwijt in de post. Het lijkt steeds vaker mis te gaan.
De kaart die je nu gemaakt hebt is een dotje, leuk model om restpapier op te maken.
Lieve groetjes Miranda

Monique zei

Hoi Marja, dat was zeker een zomer met ups en downs. En wat jammer dat het eerste kaartje niet is aangekomen. Ik heb nog nooit iets gehad met PostNl maar hoor het wel vaker. Heel jammer. Je kaart voor je kleinzoon en Lila is wel heel mooi en gelukkig is deze wel aangekomen.

Lieve groetjes, Monique

Miranda Mols Stampin Utopia zei

O, wat leuk, oma blogt ook!! Het is een dropje he die Lila!! Wat een schatje. En wat lief dat je een kaartje maakte. Ja, ik ben ook vaak boos op PostNL, hoe vaak kaartjes niet aankomen...zucht...

marenmat zei

Grrrr, die post ook altijd! Waardeloos is dat! Zul je zien, komt ie straks aan als je deze nieuwe gemaakt en gebracht hebt. Nou ja.
Het is een erg leuke kaart geworden in elk geval!
Groetjes Marlies