vrijdag 15 juni 2018

Zomerchallenge nummer 7

Nummer 7 had als onderwerp: watercolour en natuurlijk heb ik ook een doosje aquarelverf bij de hand. De ondergrond gecreëerd met veel water en verf, daarna wat gestempeld met een melkpak dopje, de vlinder had ik nog liggen. De tekst stempel zat in de goodybag die we kregen bij het art specially event in april.
Het was niet veel werk maar zelf vind ik hem erg leuk. Ik ga van deze kaarten geen verstuurkaarten maken maar bewaar ze om ze af en toe nog eens te bekijken.
Fijn weekend en groetjes

8 opmerkingen:

Joanne kramer zei

wauw! hij is prachtig!! groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja
Heel mooi zeg deze vlinderkaart ga je een boekje maken waar je kaarten in kunnen?
Liefs Martha

Daphne zei

Wauw,super mam!!
Wat een mooie achtergrond is dit, heel goed gelukt.
En die stempeltjes met het dopje, wat grappig en leuk dat je dat in wit deed.
Goed idee om ze te bewaren, maak een mooie doos of, zoals Martha schrijft, een boekje, leuk om ze daarin te bewaren.

GerJanne zei

Heel heel mooi!! Ik hou zo van dit soort kaarten! Jammer dat je ze bewaart ( voor ons dan, he?) Ik kan me het helemaal indenken. Zo'n soort kaart kun je ook in een lijstje doen! Hij is zo prachtig!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat een plaatje Marja. Die tekst past er perfect bij. Erg mooie kleurtjes en de witte accentjes geven de kleurtjes nog meer kracht.
Lieve groetjes Miranda

Annerieke zei

Geweldig Marja, wat heb je dit mooi gemaakt! Goed idee om met een dopje te stempelen, geeft een mooi effect. Goed idee om deze kaarten te bewaren, schrijf je dan ook op hoe je ze gemaakt hebt, of onthoud je dat?

Willy zei

Wat leuk dat je weer meedoet! Logisch dat het niet teveel werk moet zijn als je er elke dag één maakt, het doet niets af aan het resultaat. Prachtig!

marenmat zei

Deze is erg mooi! Prachtige kleuren!

Groetjes Marlies