donderdag 28 juni 2018

Oranje of toch niet.

Voor de zomerchallenge vroegen zo op dag 24 "oranje". Ik had nog een mooie gelli print liggen in oranje, daar in witte cirkels.  Ik houd niet zo van oranje maar met zwart gecombineerd vind ik het wel weer mooi. Dus ben ik aan het rommelen gegaan met dit als resultaat.  Ik vind het wel gaaf.
Een beetje gespetterd met witte acryl verf, dat is ook altijd leuk om te doen.  Overal witte spetters maar gelukkig ook op mijn kaart. 
Voorlopig ga ik nu even in de rust stand, morgen wordt ik geopereerd, de galblaas gaat er uit om herhaling van de aanvallen die ik met pinksteren had te voorkomen.  Duim maar voor me en ik meld me wel weer.
Groetjes en een mooi weekend. 

8 opmerkingen:

Wies zei

Heel mooi kaartje. Prachtige achtergrond en mooie vlinder. Ik wens je veel sterkte voor de operatie morgen.
Groetjes, Wies

Daphne zei

Herstel......in combinatie met zwart EN wit!
Ook die witte details zorgen voor een mooi effect op deze kaart mam.
Ik hou ook nooit zo van oranje, alleen met voetbal, maar ja, daar hebben we dit keer geen "last" van.
Sterkte morgen, ik steek een kaarsje aan (in mijn hoofd) en hoop snel iets van jullie te horen.
Dikke kus!!!

Diny zei

Wat een GAVE kaart Marja!
Heel veel sterkte met de operatie morgen.
Groetjes Diny

Crealientje zei

Prachtige kaart!
Mooi effect gecreëerd. Ik hou van oranje.
Sterkte vandaag! Denk aan je.
Liefs en knuffel Isolina.

Joanne kramer zei

Ik hoop dat de operatie goed is gegaan en je voorspoedig zult herstellen!
Mooie kaart is dit! groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Nu ik dit lees ben naar alle waarschijnlijkheid al geholpen, ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en veel sterkte en beterschap met je herstel!
Mooi kaartje in prachtige tinten heb je gemaakt!
Liefs Martha

marenmat zei

Oh wow! Ik vind de kleurencombi prachtig! Heel mooie kaart zo!
Heel veel beterschap, dat de operatie maar goed mag verlopen en het herstel vlot gaat!

Groetjes Marlies

Monique zei

Ik hou in het dagelijkse leven niet van oranje maar op een kaart vind ik het prachtig! En jou kaart is super. Prachtig gedaan!
Lieve groetjes, Monique