donderdag 21 juni 2018

Een experiment

Een tijdje geleden, ergens in maart of februari zag ik ergens een filmpje en raakte daardoor geïnspireerd. Nu weet ik met geen mogelijkheid meer van wie en waar, ik denk op pinterest en daar kwam in voor dat je aan de zijkanten en bovenkanten van je kaart zwarte verf aanbracht en het dan een beetje liet lopen. Zo was het ongeveer.
Ik ben er mee aan de slag gegaan. Ik had nog een kaart liggen met daar op vloeipapier geplakt, je weet wel wat ze in nieuwe schoenen stoppen,  daaroverheen creapodge (Action) gesmeerd en er een en ander op gestempeld en gespetterd.
Het lag daar maar te liggen. Opeens, ik weet ook niet meer waarom, (ach ik kijk veel op pinterest dat zal het zijn)  bedacht ik dat ik die stempel van de Action daar nu eens mooi voor kon gebruiken. Dat heb ik weer gestempeld op een overgebleven stukje van dat vloeipapier en uitgeknipt waarna ik het wat verhoogd heb opgeplakt. Daarna geprobeerd met die zwarte verf langs de randjes te kliederen, ging nog niet zo eenvoudig hoor, en zie hier het resultaat. Ik ga het zeker nog eens proberen, eigenlijk vind ik dit heel leuk om te doen. Mocht je nu denken:"Hé dat is mijn idee", laat het me weten dan vermeld ik alsnog je naam en eventuele blog.
Verder ben ik druk in de weer met de Zomerchallenge van The Artsy Town of Artchicks, leuk om te doen maar ik vind niet alles leuk genoeg om te laten zien.
Fijne avond en Groetels

7 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat mooi en kunstzinnig! Groetjes Joanne

Daphne zei

Zo zeg, dit is leukkkkkkk.
Kunstig gedaan ook, moet je mij maar eens voordoen.
Prachtige kaart heb je gemaakt.

GerJanne zei

Schitterend kaartje Marja! Wauw zeg, wat een gaaf effect. En die stempel zit er heel subtiel op. prachtig. Handig toch al die ideeën die langs komen. Ik kijk niet veel op Pinterest. Ik ben bang dat ik dan zelf helemaal niets meer kan verzinnen....

!neke zei

Super mooi !!!!
groeten Ineke

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Fijn he dat jezomar ideetjes kunt opdoen van het net,
Prachtig kaartje is het geworden ik vind het contrast ook zo mooi op dit kaartje!
Liefs Martha

Willy zei

Wat een gaaf effect zeg, het zwart steekt prachtig af tegen je prachtige achtergrond!!

marenmat zei

Wow mooi zeg! Heel kleurrijk en kunstig!

Groetjes Marlies