vrijdag 7 april 2017

Lekker weertje.

Wat is het weer een lekker zonnetje hier in de tuin. We popelen om naar de camping te gaan maar daar is de caravan nog niet logeer klaar. Dat gaan we het weekend doen.
Maar morgen is ons tweede buurjongetje jarig en ook voor hem heb ik toch maar weer een kaartje gemaakt. Jammer genoeg hoor ik nooit of ze het leuk vinden of niet maar ik laat me niet uit het veld slaan.
Ook voor hem een voetbalkaartje en weer een gerecycleerde en het achtergrondpapier is een heel oudje van de Action denk ik.
Dat was het weer voor nu. Fijn weekend allemaal en groetjes maar weer.
  

11 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Een toffe en stoere kaart voor Luuk ...
Geniet straks op de camping ...
Fijn weekend ... liefs Valerie ♥

Dora zei

Super!! Mooie kaart gemaakt en veel succes met het voorbereiden van jullie campinguitjes! Geniet ze!

GerJanne zei

Zeker mooi en inderdaad, niet uit het veld laten slaan. Het wordt vast wel gewaardeerd..
En helemaal als de naam erop staat!
GerJanne

Daphne zei

Tuurlijk vinden ze het leuk, helemaal als er zo'n vrolijk leuk kaartje in de bus ligt.
En, Ger Janne zei het ook al, met de naam en leeftijd erop heb je een heel persoonlijk kaartje gemaakt, leuk hoor.

Joanne kramer zei

Wat een leuke en vrolijke kaart. Groetjes Joanne

Angelique zei

Leuke kaart, leuke voetballer. En meestal hoor je dat niet maar zeker weten dat een kind een extra kaartje leuk vind.
Hopelijk niet teveel schade na vorige week?
lieve groetjes Angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart voor Luuk heb je gemaakt Marja. Natuurlijk vindt hij het leuk om een mooie kaart te krijgen met z'n naam én leeftijd. Misschien is het hem nooit geleerd om voor iets leuks te bedanken???
Ik vind hem super. Is de voorbereiding voor de camping allemaal gelukt? Je had er wel lekker weer op ;p
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hoi hoi Marja,
heel mooi dit kaartje voor de buurjongen!
Zeker te weten dat het gewaardeert wordt en vroeg of laat zullen ze het zeker zeggen
en wij hier in blogland geven ook onze waarderen aan jou!!!!!Bij deze!!!!
Liefs van Martha

Elizabeth zei

leuk gelukt...ja jammer dat je het meestal niet hoort. Maar wie weet blijft ie zomaar een paar maand op zijn kamer staan...

En ja...die kaart kan nog niet omdat ik m moest meedoen met een swap...en die enveloppe met kaart en kanootjes gaan pas morgen open. Dan mag ie gezien worden. ;-)

marenmat zei

Zo'n leuke kaart wordt vast gewaardeerd!! Wat een leukertje!

Groetjes Marlies

Willy zei

Wat lief dat je zo'n mooie op maat kaart voor je buurjongetje maakt! Ik weet wel zeker dat hij hier blij mee is!