vrijdag 24 maart 2017

Opvrolijk kaartje.

In het voorjaar krijg ik altijd zin om iets met oranje en geel te maken. Hoewel het niet eens mijn favoriete kleuren zijn. Ik had nog een afdrukje liggen van dit leuke kuikentje van SU en wilde er nog iets mee doen.
Op pinterest kwam ik een ideetje tegen, dit was  met roze en mint  gemaakt maar kwam ik op geel en oranje terecht.
En voor een vriendin die momenteel een heel vervelende periode doormaakt vond ik het wel een opvrolijk kaartje.
Verder zijn we nog steeds druk aan het opruimen en ook was dingen aan het opknappen. Gisteren is eindelijk onze dakkapel gerepareerd en  na onze verbouwing in 2004 hadden we een scheur in onze muur hoewel er toch is geheid. Mijn man heeft hem helemaal uitgebikt en opgevuld en gisteren
heeft de stukadoor de hele muur opnieuw gespagteld. Nu maar hopen dat het zo mooi blijft. We hadden het veel eerder moeten doen, nu heb ik een jaar of 3 ergernis gehad. Er was al eens een schilder bij geweest, volgens hem konden we het oplossen met een laagje spagtel.....
 nou nee hoor, ik vond het eigenlijk nog lelijker geworden. Maar oké nu is het klaar. Mijn servieskast weer ingeruimd, vloer gedweild en dat alles met de deur open vanwege het mooie weer. Daar geniet ik ook van.

Mooi weekend allemaal en groetjes. 

9 opmerkingen:

Sarah zei

Lief en vrolijk kaartje.

Joanne kramer zei

Wat een vrolijke kaart! Fijn dat de muur weer netjes is. Groetjes Joanne

Wies zei

Erg leuk en vrolijk kaartje.
Fijn dat de muur nu opnieuw gespagteld is en weer helemaal netjes.
Groetjes, Wies

Diny zei

Wat heerlijk dat dat weer in orde is Marja....wordt je rustiger van van binnen he?
Je kaartje is heel erg mooi....leuke vrolijke kleurtjes....je brengt me op een idee!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

GerJanne zei

Dit is echt een vrolijkerd! Die zonnige kleuren geven de kaart is lichts en warms.
Ach en mooi of lelijk, de scheur is weg...je huis is weer stevig ;-)
GerJanne

Anja zei

Wat een leuk kaartje! Geel en oranje past ook perfect bij het voorjaar en Pasen natuurlijk.
Je vriendin zal er blij mee zijn.
Fijn dat die nare scheur nu eindelijk weggewerkt is, dat kan een enorme ergernis zijn.
Ik hoop dat het hier nog opklaart, het lijkt hier nl grauw en grijs.
Groetjes Anja

marenmat zei

Super vrolijke kaart en met zo'n mooie muur en het zonnetje kun jij ook lekker weer stralen ;o)

Groetjes marlies

Monique zei

Hele mooie lieve kaart Marja. Nu genieten van het mooie weer nu alles weer spik en span is.

Lieve groetjes Monique

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat en schattig kuikentje in mooie lente kleurtjes!
Fijn he dat het weer zulk mooi weer en lekker aan het opruimen dat doet een mens ook goed!!!
Liefs van martha