vrijdag 17 maart 2017

Weer eens recycling.

Zoals ik eerder schreef ben ik aan het ruimen. Ook allerlei knutsel dingen gaan naar de kringloop. Bij het nakijken van mijn spullen kwam ik een kaart tegen waar ik nog steeds iets mee wilde doen. Toch ook wel weer leuk, ik zit dan met zo'n kaart voor mijn neus en bedenk dan wat ik zal doen.
Deze heb ik de hiep hiep hoera helemaal uit de kaart gesneden en op zilverpapier geplakt, de voetbal had ik ook nog liggen van een andere kaart. Verder een kaartkleur erbij kiezen en in een wip was hij klaar.
Morgen is ons buurjongetje jarig dus hij gaat vanavond in de bus.
Fijn weekend allemaal.

10 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een super leuke jongenskaart! groetjes Joanne

Diny zei

Zo zie je maar wat opruimen te weeg brengt Marja....wat een leuke kaart heb jij er van gemaakt!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Nou ja!! Dit is toch super!! Wat ontzettend leuk heb je dat gedaan. Dat zal je buurjongen wel heel leuk vinden denk ik.
Groetjes,
GerJanne

Dora zei

Gaaf! Dit is heel leuk gedaan.

Atelier Valerie zei

Je buurjongen zal blij zijn met deze toffe kaart ...
Recyclen is altijd leuk ... Doe ik ook ...
Fijn weekend ... liefs Valerie ♥

Martha zei

Hoi hoi Marja,
leuke jongenskaart echt stoer,
veel plezier verder met opruimen!!
Liefs van Martha

Anneke zei

Heel mooi!

Elizabeth zei

kaarten voor mannen en jongens zijn slecht te vinden, maar jij hebt er een goede draai aan gegeven. Leuk zeg!

Unknown zei

Heerlijk hè, dat opruimen, het kan echt opluchten. En dit is een gezellig jongenskaartje geworden! Lief dat je even langs kwam op mijn langslapende blog :-) Groetjes en fijne dag! Wen

marenmat zei

Nou! Superleuk voor een jongetje! En nog opgeruimd ook! Win-win!

Groetjes Marlies