donderdag 17 november 2016

Daar ben ik weer eens.

Tja, dat is een tijdje geleden. Sinds we terug zijn van het campingleven moest eerst van alles afgewerkt worden. Dan ook nog in het ritme komen van het thuisleven. Het kostte me moeite deze keer. Maar ik ben met van alles bezig geweest en heb een inhaalslag gemaakt met kerstkaarten.
Een tijdje geleden hebben mijn man en ik meegewerkt aan een filmpje voor de nieuwe website van het bedrijf van onze oudste dochter. Daar heb ik een cadeautje voor gekregen wel de Merry mice stempels van Stampin Up. Die vond ik zo leuk dus daar ben ik mee aan de gang gegaan. Bij de AC-tion had ik van de zomer al de alcohol markers gekocht en die ook maar meteen uitgeprobeerd. Het ging goed dus ik heb een aantal kaarten gemaakt weer lekker op mijn zoldertje met alles bij de hand. Hier volgt er vast één.
 Verder ben ik weer samen met Daphne op woensdag aan het "kletselen" dat is ook weer gezellig.
Ook zijn we bezig met onze dakkapel die "verjongd" moet worden. De aannemer kan pas in de derde week van januari maar we zijn nu al vast aan het schilderen. Ramen eruit gehaald en in de kamer op de tafel geschilderd één is al klaar en de tweede bijna. Gelukkig hebben we geen lekkage maar de zijkanten zijn "op" en worden vernieuwd. Oh, oh we komen tijd te kort. Ik heb g eprobeerd via mijn tablet af en toe wat berichtjes achter te laten maar alles is een beetje naar de achtergrond verhuisd. Ook wist ik niet meer hoe ik via de computer foto's moest plaatsen. Ik deed dat altijd via picasa maar die is opgeheven heb ik begrepen. Inmiddels weet ik nu wel weer hoe het moet en plaats ik er nog maar eentje.
Fijne dag allemaal en groetjes.

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk met die feestmuisjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

Welkom terug op je blog! Fijn dat je de tijd en zin om kaarten te maken weer hebt gevonden. Deze kaarten zijn heel mooi! groetjes Joanne

Monique zei

Toen ik je naam zag staan bij 52WTC, dacht ik al, lang niet gezien. Nu begon je er zelf mee ;-)
Fijn dat je weer terug bent. En je hoeft je nog steeds niet te vervelen, lees ik.
Je kaartjes zijn prachtig.
Lieve groetjes Monique

Diny zei

Wat leuk om weer iets van je te horen Marja!
Mooie kaartje hoor.....fijn dat je het nog niet hebt verleerd!
Succes met al je andere werkzaamheden.
Groetjes Diny

Sarah zei

Oo... wat leuk! Toffe muisjes!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ze zijn zo leuk, de muizen.. Mooi kaartje heb je ermee gemaakt! Leuk dat je (weer) meedoet met de 52 Weeks challenge!
Kerst-groetjes, Yvonne (DT 52WTC)

Dora zei

Super leuke kaarten gemaakt met die muisjes. Zo schattig.
Veel succes met alles wat je gaat doen!!

Rosina zei

Hoi Marja...
Dat wil ik best geloven dat het weer wennen is na je verblijf op de camping...en dan weer in je ritme komen...maar je heb wel hele leuke stempeltjes gekregen van je dochter...en daar heb je super leuke kerstkaarjes mee gemaakt ....toppie...
succes met het klussen...

groetjes Rosina

!neke zei

Echte leuke kaarten met die muisjes !!!!!
Succes met "wennen" !
Ik herken dat wel !

groeten Ineke

Margreet zei

Wat een schattige kaartjes!
xxx Margreet

Suzan zei

Prachtige kaartjes!!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat zijn dat leuke feestmuizen Marja. Je hebt ze mooi ingekleurd en er leuke kaarten mee gemaakt. Ik vind vooral de onderste kaart heel leuk met die hexagons erop. Zo te lezen ben je weer lekker druk ;p maar leuk om weer iets van je te mogen bewonderen.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ik had je al gemist hoor! Maar jullie zijn lekker druk met van alles en nog wat en dat is alleen maar goed! Gelukkig geen ziekte of narigheid. Je kaartjes zijn superleuk. Die muizen zijn top! En dat kleuren gaat je goed af!
Groetjes,
GerJanne

Lia zei

Wat een schattige muisjes (en leuke kaarten!).
Lia, DT 52WTC

Wies zei

Mooie kaarten heb je met de muizen stempels gemaakt. Ze zijn erg leuk.
Groetjes, Wies

Rensina Steursma zei

Wat een schattige kaartjes zeg!
Heel erg leuk die muisjes

Willy zei

Super lief zo'n leuk kadootje als dank en wat een super schattige kaartjes maakte je ermee!

Daphne zei

Wat zijn wij op woensdag aan het doen....."Kletselen"???
Whahahaaaa.....die ga ik onthouden.

Leuk hoor, die kaarten, echt kerst.
Helemaal leuk in die kleuren en ik vind de tekst "Christmouse" zo leuk.
Het bloggen os niet verplicht hè, het is een leuke ontspanning/hobby.
Soms heb je gewoon geen tijd.
Jullie zijn nu even heel druk, dus dan maar niet bloggen.
En.....misschien een tipje, als je dan een berichtje plaatst, maak er dan meteen nog 1 of 2 en zet doe weg om ze later te plaatsen.
Doe ik soms ook, heel handig.
Nou doei, kus, Daph

Martha zei

Hoi hoi Marja,
ik had je ook al gemist....
maakte me al zorgen over je...
wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt!
Liefs van Martha