vrijdag 8 juli 2016

Toch nog één.

Ja, ik ben dus niet in de zon gaan zitten gisteren maar heb de opgave van die dag toch nog gemaakt. Ik had een idee en dat moest er ook uit, dus aan de slag.  Nu zit ik heerlijk in de voortent met de voorkant helemaal open dus geniet er wel van hoor.  Het is niet zo dat ik echt binnen zit. Ik kan niet zo goed tegen de zon en heb altijd een parasol open maar vaak is het dan weer te koud in de schaduw of er staat te veel wind en waait alles weg. Maar goed,  de opgave was: paraplu. Ik keek op pinterest en zag een heel leuk idee en niemand had dit nog gebruikt. Bovendien zeg ik het zelf vaak dus was het idee geboren. Weer even zoeken in mijn gelli plate printen en klaar was Kees weer. Fijne dag vandaag, na een paar mooie dagen regent het hier weer. We gaan straks naar huis want onze kleinzoon krijgt vandaag zijn diploma en daar willen we natuurlijk bij zijn. Zo trots op hem en gisteren hoorde hij
dat hij ook geslaagd is voor zijn Engels IB examen. Wat een kanjer!

10 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Een origineel en mooi kaartje ...
De kleuren van de zon ...
Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

Joanne kramer zei

hahaha....wat een leuke kaart! groetjes Joanne

Daphne zei

Hi hi, wat een leuke kaart.
Hele mooie zonnige kleuren en dan zo'n tekst en paraplu erbij, dat maakt het nòg leuker.

Je@net zei

Wat een leuke en originele kaart, Marja!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, wat leuk met die tekst erbij Marja. Goed bedacht en uitgevoerd. Zou de zomer nog komen of zegt die ook "aju paraplu"...LOL
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Leuke kaart Marja! En toch ook zomers door de kleuren!
Gefeliciteerd met je kleinzoon. Top!
GerJanne

Martha zei

Hoi hoi marja,
ja hahaha aju paraplu!!!
Heel erg leuk gedaan!!!
mooi die gelliplate achtergrond!
Liefs van Martha

Dora zei

Grappig met de tekst en de paraplu. Mooie kaart.

Rensina Steursma zei

Haha wat een leuk kaartje zeg!
Gefeliciteerd met je kleinzoon, wat goed.

Willy zei

Wat een super leuke kaart, leuk woord :) En gefeliciteerd met je kleinzoon, natuurlijk moet je daar bij zijn!