maandag 18 juli 2016

CZC 48

Voor vandaag was het onderwerp groot groter grootst. Daar kon ik mooi even over nadenken tijdens mijn ochtend wandeling. Ik kwam langs een boom met sierappeltjes en plukte er drie. Die wilde ik halveren en er dan mee stempelen. Helaas waren er twee bijna gelijk en dat was niet leuk. Toen maar in mijn gelli print map "gedoken" en dit is het geworden. Ik heb het maar bij small, medium en large gehouden.  Letters zijn van de Wibra, als je die koopt moet je even opletten of alle letters er wel inzitten. Ik moest ze terugbrengen. Miste de i.
Verder geen nieuws , we genieten van het weer, eindelijk.

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel grappig effect zo! Mooie kleuren en die cirkels...leuk!!
Ik heb de letters ook, maar niet gecontroleerd..ben benieuwd.
GerJanne

Martha zei

Hoi hoi marja,
wat heb je weer leuke dingen gemaakt, dat met die theezakjes vind ik ook zo leuk, ik zie ze al hangen aan de drooglijn hihihi....
deze met de letters en cirkels vind ik ook erg mooi...en wat leuk dat je zo uit oude magazines nog leuke plaatjes kunt halen!
Veel plezier op de camping echt lekker zomertje he!!!!
Liefs van martha