woensdag 13 augustus 2014

Weer thuis!

Zo, dat hebben we weer gehad, wat een ontzettend mooi weer was het de afgelopen weken en wat hadden we het geweldig op de camping. Onze oudste dochter is ook 3 weken bij ons geweest en dat was erg gezellig. Natuurlijk zijn ook de kleinkinderen af en toe een nachtje geweest maar ja, die hebben een "eigen"camping aan het Veluwemeer dus bij opa en oma is alleen het zwembad en de sauna wel leuk voor een dagje  (en opa en oma natuurlijk :-) ).
Ik ben 4 1/2 week niet thuis geweest en wilde ook helemaal niet naar huis en dat is voor mij heel wat.
Ik heb ontzettend veel gelezen omdat de inspiratie om iets te knutselen helemaal verdwenen was.
Wel heb ik nog iets gehaakt, helaas geen foto genomen. We hadden een buurvrouw die kleine inktvisjes haakte voor premature baby's. Wil je er iets meer over weten ga dan naar www.kleine-inktvisjes.eu Het is een project dat gestart is in Denemarken jullie moeten het zelf maar even opzoeken als je bent geïnteresseerd. Ik heb er 3 gehaakt maar kon het niet voor elkaar krijgen om ze aan de eisen te voldoen dus heb ik er 2 aan mijn kleindochter gegeven en 1 aan een vriendinnetje.
Die van Jade zal ik nog een keer op de foto zetten en dan plaatsen.
Nu kom ik nog met een "oudje". Voor de vakantie hebben onze kleinkinderen de avondvierdaagse gelopen en op de valreep ging ik mee om ze in te halen. Ook een vriendinnetje had mee gedaan en voor haar maakte ik er dus ook een.
Het zijn doosjes die je gewoon kunt vouwen, ik heb het een keer gedaan op een kerstmarkt en het als voorbeeld gebruikt. Je maakt ze van een vierkantje en vraag me nu niet hoe want dat weet ik zo niet meer uit mijn hoofd. Ik deed er wat snoepgoed in, heb ze ingepakt in folie, een lintje er omheen en ze waren er best blij mee.

Ziezo de "kop" is er weer af, pfft het kosstte me best een beetje moeite om alles weer voor elkaar te krijgen, ik ben blij dat we nu weer thuis wonen en af en toe nog naar de camping gaan (kan tot eind oktober) ipv op de camping "wonen" en af en toe naar huis.
Volgende week naar de KnotsgekkeKaartendagen hier in Zwolle. Ik heb net een kaart besteld.
Tot later...

3 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Leuke doosjes ...
Altijd fijn met een presentje ...
Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Rosina zei

Leuk te lezen dat jullie een hele fijne tijd hebben gehad op de camping...Wij zijn maar 1 week weggeweest en hebben dan 2 campings aangedaan....maar ook dat waren 2 campings waar 'ouderen' kampeerden...
Ik zou dat ook wel willen voor een langer tijdje , maar mijn man helemaal niet, alhoewel hij wel geniet van dat weekje door samen veel te gaan fietsen...
Hopelijk komt bij jou de zin om te freubelen snel terug, dit zijn in ieder geval hele leuke doosjes...

groetjes Rosina

Diny zei

Hallo Marja,

Fijn dat je er weer bent. En wat hebben we toch een prachtige zomer he....dat is echt genieten en zeker als je net als jullie een aantal weken op de camping zit.
Je hebt prachtige doosjes gemaakt....een kinderhand is gauw gevuld nietwaar.....leuk gedaan.

Groetjes Diny