zaterdag 21 december 2013

Nog een keer Dora!

De workshop bij Dora...dat is nu al weer een week geleden. Wat gaat de tijd toch snel.
Ik had nog aardig wat van dat mooie papier over en broedde op een bedankkaartje. Keek in mijn papiervoorraad en tot mijn verbazing vond ik daar nog geel papier wat er precies bij paste en ook nog een stuk blauw. Ik blij en aan de slag.
Nu ik van Dora te horen kreeg dat zij hem heeft ontvangen kan ik hem  aan jullie laten zien.
Het uiltje komt van de Wibra, zat op van die kleine knijpertjes en ik had ze er net afgewurmd met een mesje (niet in mijn handen gesneden deze keer) ook dit past er mooi bij.
Ook leuk dat ik er weer een volger bij heb, welkom Trijntje en veel plezier met het volgen van mijn blog.
Groetjes Marja
 

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh wat leuk Marja, dat je van de restjes nog zo'n mooi kaartje hebt kunnen maken. Leuk als je nog bijpassend papier kunt vinden.
Ja, die tijd gaat supersnel. Dat het alweer een week geleden is!
En nu ben ik pas bezig met mijn kamertje opruimen...
Groetjes,
GerJanne

Annemiek zei

Wat een schattig kaartje is dit geworden. Vind het uiltje heel erg leuk