zaterdag 29 juni 2024

Uitdaging met Daphne

 Aan mij was deze maand eer om het onderwerp  te bedenken. Omdat we heel veel op de camping zijn verzon ik een niet al te moeilijk onderwerp. Maak een zwart witte kaart met één andere kleur erbij maar geen rood. Daphne protesteerde een beetje want "dat heb je al een keer gedaan en dat mag niet" ha, ha ik was haar toch te slim af want dat was zwart/wit met rood. Dus, geen gezeur en maken die kaart hi, hi.

Omdat ik nu met een heel ander projectje bezig ben wil ik het ook niet al te moeilijk hebben. Ik ben alleen een beetje bang dat Daphne voor aankomende maand een beetje wraak gaat nemen, ha, ha, we zullen het zien. Ik maakte ook weer een kaart voor Ariënne , zij kreeg de gele en Daphne dus de roze.

Ik ben nieuwsgierig wat Daphne er van heeft gemaakt, zij appte mij dat het heel leuk was geworden. Gaan jullie ook even bij haar kijken dan?


Liefs en een mooi weekend

12 opmerkingen:

karin zei

Ik vind dat altijd een chique uitstraling zwart,wit en een kleurtje erbij. Mooi met die bloemen erop.
Groetjes,
Karin

Diny zei

Wow.....wat heb je twee prachtige kaartjes voor je dochters gemaakt Marja....die ga ik onthouden als het mag!
Prachtige bloem heb je gebruikt.
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Henriët zei

Mooie kaarten maakte je voor jullie maandelijkse uitdaging. Mooie bloemenstempel heb je gebruikt. En je hebt gelijk hoor, niet te moeilijk dze zomermaanden.
Volgende maand een bijzondere uitdaging toch?
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele mooie kaarten die je heel leuk opgebouwd hebt met die streepjes en bloemen Marja. Mooie teksten ook voor beide dochters. Het is nu vast heerlijk toeven op de camping? Geniet ervan.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Mooie kaarten, Marja
Die van Daphne heb ik inmiddels al bewonderd
Liefs Martha

Daphne zei

Wat zijn ze leuk mam!!
Heel leuk bedacht.
Ik vind het grappig om te zien dat de kleur ervoor zorgt dat je 2 hele verschillende kaarten hebt gemaakt, terwijl ze eigenlijk beide hetzelfde zijn.
Goede keus, de roze voor mij, ik vind dat altijd mooi, roze.
Alhoewel, in de zomermaanden vind ik geel ook altijd goed, dat is zo lekker vrolijk, net de zon.
Goed geslaagd, deze maand, op naar uitdaging #42.

GerJanne zei

Prachtige kaarten allebei. En zo anders dan die van Daphne, maar die heeft zich er goed doorheem geslagen. Veel plezier op de camping!

Nelleke zei

Wat een leuke kaarten laat je zien. Gaaf die kleuren. Wat worden jullie elke maand verwend, jullie krijgen elke maand 1 of 2 kaarten. Zal een vrolijke boel zijn. Groetjes Nelleke

Angélique zei

Mooie kaarten, heel mooi die gekleurde bloemen op de zwart-witte streepjes. Mooie teksten erbij. Op naar de volgende uutdaging!

!neke zei

Wow, twee mooie stijlvolle kaarten !!!!
groeten Ineke

Colien zei

Twee heel geslaagde kaartjes, mooi!
grtz Colien

Anita van Deur zei

Een heel mooie kaarten met deze prachtige bloemen .