vrijdag 7 juni 2024

Gast designer bij Cheerful sketches

 Ik mocht gast designer zijn bij CS. 

Deze keer kreeg ik de sketch toegestuurd en een digi met het verzoek deze te gebruiken, de digi dan hè. Ik had meteen een idee en het leuke was dat onze kleinzoon en zijn vriendin in diezelfde week naar de Apenheul gingen en een filmpje op stuurden van die ? Wat zijn het? Ring aapjes? Anyway, ik had ook meteen een voorbeeldje om te kleuren.

Lekker aan de slag gegaan en ik was zo klaar. Nu was ik bijna vergeten dat ik het vandaag mocht plaatsen maar dank zij GerJanne, die ook gast designer was werd ik wakker geschud. Nu maar weer hopen dat het me lukt om alles weer op mijn blog te krijgen via mijn telefoon vind ik het nog steeds wat moeilijk. 

Fijn weekend liefs 


Tjonge, zo maar in één keer gelukt. 

9 opmerkingen:

!neke zei

Hij is erg leuk !!!!!
Mooie kleurkeuze ook !!
groeten Ineke

Anita van Deur zei

Hij is geslaagd je kaart, heel leuk geworden Marja

karin zei

Wat een leuk kaartje, prachtig ingekleurd deze digi.
Groetjes,
Karin

Daphne zei

Wat een leukerd is dit geworden.
Is het geen wasbeertje?
Mooi dat je het bijna helemaal in grijs wit gehouden hebt met héél subtiel wat kleur.
Bedankt dat je gast designer wilde zijn.

Diny zei

Wat een mooie kaart maakt je volgens de sketch Marja!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Wies zei

Een Mooie inspiratiekaart voor CS. Leuk in het grijs wit met een beetje kleur.
En leuk dat je gastdisigner wilde zijn.
Groetjes, Wies

Anoniem zei

Wat een mooie kaart Marja. Leuk zo in grijs-wit met een beetje kleur. Gezellig dat je gast-designer mocht zijn en knap dat je een post kunt plaatsen met je telefoon. Ik kan het nog steeds alleen op mijn laptop.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

GerJanne zei

Hahaha, ik fungeerde vandaag als wekker! Mooie rol!
Je kaart is ontzettend leuk! Zo mooi in zwart wit en grijs en een paar kleurige accentjes! En je bent toch wel handig met je telefoon hoor!

Martha zei

Grappig leuk voorbeeldkaartje Marja
Mooi gemaakt met dat leuke diertje,
Liefs Martha