zaterdag 4 mei 2024

En de zon schijnt weer

 Inderdaad, het zonnetje is weer terug en voor nu even een update. Zo ziet het er nu uit. Het privé zwembad bij de buren is weer verdwenen, we hadden er wel een beetje een hard hoofd in. Wij gaan vandaag nog genieten van het buitenleven en vanavond naar huis, dan hoop ik een dezer dagen  weer een kaartje te plaatsen.In ieder geval heb ik me voorgenomen om niet meer hier te "zeuren" over het weer, hoe dan ook.  Dit wilde ik echter nog wel even laten zien. 

Liefs van mij

4 opmerkingen:

Diny zei

Kijk.....dat ziet er gelijk anders uit Marja....veel plezier nog vandaag op de camping!
Groetjes Diny

Angélique zei

Gelukkig dat het water toch gezakt is. Geniet nog even.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jeetje, even terug gelezen maar het was inderdaad een waterfestijn hihi. Hier heeft heel de dag vandaag het zonnetje geschenen, ik hoop bij jullie ook? Het schijnt dat het grondwater erg hoog staat en dan kan het water niet meer goed weg, vandaar het eerdere soppen natuurlijk. Laten we hopen op een mooie zomer, niet te heet maar wel droog met af en toe 's-nachts een buitje voor de natuur ;)
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Fijn Marja dat het weer is opgedroogd!
Het was gisteren een fijne zonnige dg, dan ziet alles er sowieso beter uit en gezellig in het zonnetje, fijne tijd!
Liefs Martha