zaterdag 25 mei 2024

Challenge met Daphne


 Het is altijd weer even wennen aan het camping leven en knutselen.  Maar nu had ik gelukkig best veel hobby spullen meegenomen en ben lekker bezig geweest. Ik moet nog wel goed "studeren" hoe ik alles goed  op mijn blog krijg enz. Bijvoorbeeld deze foto, dit is de voorkant van de kaart en ik krijg hem niet aan de onderkant van mijn post dus kast ik het maar zo. 

Daphne had bedacht: "het is mei en dan leggen alle vogels een ei". Daar kon ik wel iets mee en het moest ook nog een kaart met meerdere vouwen, daar kon ik ook wel iets mee. 

Deze keer niet een kaart voor Ariënne gemaakt, zij is in noord Spanje en loopt nu de Camino Primitivo. Vorige week vrijdag begonnen. Deze keer slecht weer, veel regen en lage temperaturen. Echt primitivo dus. Zij krijgt wel een kaartje als ze weer thuis komt. 

Ik heb de stans van Crealies gebruikt die ik op de Art specially heb gekocht en een van mijn favoriete vogeltjes op de voorkant. 

Na verschillende pogingen kreeg ik het niet voor elkaar om de foto van de binnenkant te uploaden en nu is het, via via heel ingewikkeld wel gelukt. Ben er niet helemaal blij mee naar hij staat er. 

Fijne weekend allemaal.




9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is prachtig Marja, leuk model en mooi al die vogeltjes erop met ei in het nestje, fijn weekend.

Angélique zei

Nou Marja, je hebt een heel mooie kaart gemaakt. Het is een heel leuk model en die vogeltjes zijn ook al zo leuk, het papier past er goed bij.

Henriët zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor jullie uitdaging. Heel mooi met die leuke vogel op de voorkant die bij zijn ei staat.
Ook de binnenkant is erg leuk gedaan.
Mijn kaart van vandaag is met net zo'n soort stans als die van jou (ook van Crealies) maar ik heb hem niet in een grotere kaart geplakt.
Groetjes van Henriët

Martha zei

Leuke kaart Marja
Ik vind zulke modelletjes ook altijd zo lëuk
Mooi met die grappige vogeltjes
Fijne tijd op de camping en houd het droog!
Liefs Martha

!neke zei

Hele mooie creatie Marja !!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh die is mooi. Wat een leuk model en hele lieve kleurtjes Marja. Nou het is allemaal goed gelukt om het te laten zien en ik vind het top dat je het toch maar doet/probeert. Ik zou willen dat ik mijn moeder zo ver kreeg ;)
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Oh wauw en dat op de camping! Wat geweldig! Het is zo'n leuk model en de platjes aan de binnenkant op de paneeltjes is ook super. Ik vind het ook nog eens heel knap dat je het voor elkaar kreeg om het toch op je blog te zetten. Het werkt thuis toch altijd makkelijker. En bij jullie alweer de 40e!

Daphne zei

Ik kreeg deze kaart in de brievenbus en ben er heel blij mee!!
Ik haalde het uit de envelop en bekeek de voorkant, leuk🥰 en zulke mooie kleuren.
Toen dacht ik, dan zit de verrassing binnenin, want ik zag maar 1 vouw en ja hoor, het plopte zo omhoog toen ik de kaart open maakte🥰
Heel erg leuk en heel mooi gemaakt.
Wat een leuke stans, die kom ik ook eens gebruiken hoor (zal wel pas in het najaar worden, nu het camping seizoen volop begonnen is,)
Ik vind het echt takje zo leuk bedacht! Het idee dat je dat ergens zag liggen en het mee genomen hebt om op mijn kaart te plakken vind ik zijn leuke gedachte.
Kortom, geslaagde kaart, opdracht verwerkt, leuk leuk leuk.
Op maar uitdaging #41.....

Nelleke zei

Leuk Marja, en lekker bezig geweest op de camping. Op welke camping zit je eigenlijk? Tot en metvandaag was het weer wel goed, al regent het nu behoorlijk. Groetjes Nelleke