zondag 21 april 2024

Het is me gelukt Martha

 Martha liet ons een tijdje geleden een vlop kaart zien. Zij had het ontwerp zelf bedacht en na vraag van Daphne heeft ze het ontwerp met ons gedeeld , dank je wel Martha. Daphne heeft er ook al een paar kaarten mee gemaakt, waaronder deze en ik kon natuurlijk niet achter blijven.

Ik schreef een paar posten terug aan Martha dat ik het ook ging proberen en zo waar, het is me gelukt. Ik heb er zelfs twee gemaakt, met veel plezier. 







Dit was de eerste, die vond ik niet zo leuk vanwege de kleuren van het dp maar hij werd steeds leuker in mijn gedachten.


en dit is de tweede. Ik heb het woordje hurray wel drie keer gecontroleerd of het wel klopt maar google geeft voor vertaling van hoera echt hurray aan.
Dit was het weer voor vandaag dus wens ik jullie weer een mooie dag verder en liefs.








9 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat leuk en goed gelukt! Ik vind ze allebei toch heel leuk, hoor! En die labels aan de achterkant, zijn zo'n gaaf model.

Nelleke zei

Gaaf joh, en wat goed dat je de uitdaging ben aangegaan. Twee mooie, feestelijke kaartendienst het geworden. Groetjes Nelleke

Anita van Deur zei

Schitterend beide kaarten, mooie details en heel leuk de labels erbij.

Angélique zei

Heel gave kaarten allebei, zo verschillend, de ene romantisch en de andere uitbundig. Leuk model, mooi aangekleed beiden. Heel mooi gemaakt!

Martha zei

Woow Marja, wat een mooie kaarten!
Leuk dat door het dessinpapier ze zo verschillend zijn geworden
Fijn dat mijn werkwijzer duidelijk was
Het zijn supermooie kaarten!
Fijne dag liefs Martha

Daphne zei

Goed bezig!!
Wat zijn ze mooi geworden.
De eerste is wat "rustiger", de 2de uitbundig en zomer.
Maar ze zijn beide leuk vind ik.
Leuk model hè, je kan er alle kanten mee op, voor veel gelegenheden te gebruiken.

Daphne zei

Oh ja èn ik heb een stans, die zegt Hooray......(of Hoorey, dat weet ik niet zo goed, maar iig met dubbel oo)
Heel hè?!

Daphne zei

*GEK hè?!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat goed dat je de uitdaging aan gegaan bent Marja want je hebt twee mooie creaties gemaakt. Ik zeg creaties want dit is zoveel meer dan een kaart. Ik vind beide heel knap gelukt. De eerste is wat klassieker en de tweede wat uitbundiger maar ik vind het twee toppers hoor. Hier kun je lekker veel dessin-papier en decoratie op kwijt denk ik.
Lieve groetjes Miranda