zaterdag 27 april 2024

Einde van de maand

 En zo is het al weer het eind van de maand, tijd voor de uitdaging tussen Daphne en mij.

Deze maand was ik aan de beurt om te bedenken en Daphne had zich tijdens onze knutseluurtjes laten ontvallen dat zij zo veel strookjes verzameld had en daar eens iets mee moest doen. Toen kwam ik op pinterest  iets met strookjes tegen en zo werd één en één wederom twee.

En Natuurlijk ook weer een kaartje voor Ariënne (de onderste).


Gaan jullie ook even bij Daphne kijken?

Fijne koningsdag en liefs van mij.

11 opmerkingen:

Daphne zei

Haha, precies wat ik vertel op mijn blog, maar dan veeeeeel uitgebreider.
Voor de korte versie kunnen onze blog vriendinnen dus beter hier lezen😉
Leuk hoor, je kaarten. Bijna hetzelfde, maar toch kleine verschillen.
Ik heb nu nog veel meer strookjes op een vel geplakt, ga er vanzelf wel eens iets mee doen (oh jee, er komt steeds meer bij), leuke opdracht 1 om te onthouden.
Mijn opdracht voor Mei komt eraan, ik heb al een idee, maak je borst maar nat.....😜

Angélique zei

Heel mooie kaarten, mooi dat groen met zwart en mooie compositie.

Henriët zei

Wat een leuk idee om de strookjes niet op de hele kaart te plakken. En mooi met dat groen.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes ook bij jou Marja....mooi gedaan met de restjes!
Groetjes en een fijne koningsdag,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee leuke strookjeskaarten Marja. Toch weer heel anders dan die bij Daphne. Mooi die sierlijke tekst met takjes en donkere achtergrond erbij. Leuke uitdaging weer, fijn weekend.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Ze zijn erg leuk !!!!!
groeten Ineke

karin zei

Mooi gemaakt met restjes papier. Af en toe maak ik ook zoiets om restjes weg te werken.
Fijn weekend,
Karin

Nelleke zei


Noujullie dagen elkaar wel uit hoor! Leuk deze kaart, lekker pittig met dat zwart erbij.
Jullie krijgen zo een leuke verzameling kaarten die jullie elkaar sturen, en je andere dochter zelfs het dubbele. Groetjes Nelleke

Nelleke zei

Of is het donkergroen? Dat kon ik niet goed zien

Anita van Deur zei

Heel mooi het groen met zwart een leuke combinatie.

Freubelmina zei

Je bent goed geslaagd met jullie opdracht, mooi ook in de groene kleurtjes xx