donderdag 14 maart 2024

Wel een beetje saai

 Omdat ik met van alles en nog wat bezig ben moet het kerstkaarten maken voor de donderdag een stapje opzij doen. 

Maar...ik heb toch nog een kaartje af kunnen maken van mijn serie met de schuine stukjes. Ik vind het wel een beetje saai worden omdat het weer zo'n zelfde model is, aan de andere kant, heeft deze kaart toch weer een ietsje andere sfeer.

Heerlijk bezig met al mijn oude dp's dat ruimt wel lekker op.

Kaar wordt natuurlijk weer gelinkt naar 52 WTC.

Fijne dag en liefs (ik heb nog twee "molentjes" kaarten in voorraad die laat ik van de week nog een keer zien)



16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuk gedaan Marja, en je hebt er weer 1 bij voor dec, fijne dag.

Marijke zei

Ik vin d dit een leuk kaartje met al die stukjes! Heel knap gedaan hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Annemarie en Merit zei

Toch niks saai om te laten zien, deze is weer heel anders, het papier doet het hem, en jij bent mooi weer wat restjes kwijt.
Gezellig dat je er bij bent vandaag,
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

!neke zei

Niet saai hoor !!
Het DP bepaalt tenslotte de sfeer van de kaart !
En hij is weer mooi !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Diny zei

Inderdaad Marja....lekker restjes wegwerken....is je goed gelukt hoor....mooi kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

leuk hoor.
restjes wegwerken is altijd fijn toch?
groetjes Alma

Wies zei

Het blijft leuk om met schuine stukjes papierresten kaarten te maken. Door het verschillende DP zijn ze toch steeds anders.

Henriët zei

Deze is ook weer leuk. En mij verveel je niet hoor met zulke mooie kaarten.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Het is weer een leuke kaart geworden, weer één voor op de stapel.

joke zei

Het verveelt mij niet hoor, bekende papiertjes heb je gebruikt, liggen hier ook nog. Ga dit leuke model ook proberen.
Groetjes Joke

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje met de restjes. Helemaal mijn ding.
Groetjes, Laurette

Freubelmina zei

Dit is toch geen saaie kaart Marja, juist erg mooi met de schuine stukjes in het mooie dsp!
Sorry dat ik jullie laat griezelen, hihi xx

Angelique zei

Wat een leuke kaart en zo handig om restjes op te maken, een idee dat ik ga proberen te onthouden. Gezellig om samen met Daphne te knutselen, mijn moeder komt elke zondag naar me toe om kaartjes te maken. Aan het eind van de dag ligt heel de tafel vol met van alles en nog wat.
Fijn om terug te lezen dat de operatie goed is verlopen, toch altijd spannend als ze een plekje weg moeten halen.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Ik blijf ze leuk vinden! Bij mij lagen er een stuk of 12 die ik 4 jaar geleden op vakantie had geknipt en geplakt. En elke keer dacht ik: nu ermee aan de gang... en dan kwam er weer wat tussen. Dus morgen komen er weer twee op mijn blog. Ik ben er wel bijna door nu. Nog een stuk of 3 geloof ik....

Elly zei

Het is een mooie kaart, heerlijk de restjes opwerken.
Groetjes Elly

Martha zei

Niks saais aan Marja
Mooi kaartje en fijn weer wat restjes weggewerkt!
Liefs Martha