dinsdag 26 maart 2024

Nog meer blauw

 Een tijdje geleden zag ik op You tube een filmpje van ene Natasha Foote die twee contrasterende kaarten maakte met blauw.   https://www.youtube.com/watch?v=EGL8-vWFRgc  Ik vond ze erg leuk en dacht meteen aan mijn mooie stempels van SU en aan mijn doos vol met divers blauw papier (ooit van een vriendin gekregen).

Verder niet veel om uit te leggen dus laat ik het hierbij voor vandaag. (ik heb nog veel meer kaarten met blauw, die komen nog)

Liefs en een mooie dag gewenst.

P.S. Ik geloof dat ik eindelijk heb ontdekt hoe ik een filmpje kan bijsluiten, hier is het in ieder geval gelukt.

Je bent nooit te oud om te leren Marja.😂



5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat zijn mooie rustige kaarten geworden Marja. Heel mooi die witte bloemen tegen het blauw en zo leuk afgewerkt met die touwtjes.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

leuk gemaakt, mooie kleurtjes blauw.
groetjes Alma

Martha zei

Prachtige blauwe kaarten Marja
Leuk die filmpjes waar wezo door worden geïnspireerd!
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Schitterend Marja wat een mooie kleuren blauw en je stempel is top!

GerJanne zei

Ha Marja, ik ga eens kijken. Toevallig heb ik van haar gisternacht een ander filmpje bekeken....het zijn twee heel mooie kaartjes.