maandag 5 februari 2024

Weg gooien was zonde.

 Daphne bedacht vorige maand het onderwerp voor onze maandelijkse uitdaging. Zij wilde winter op een kaart zien. Nou, daar ben ik druk mee geweest. Zoeken naar plaatjes en dan vergeet ik altijd op internet te kijken maar ik wist dat wij nog foto's hadden van een flink pak sneeuw o.a. in onze oude achtertuin. Helaas nergens te vinden dus zocht ik iets anders.

Ik vond dit plaatje in de krant. Heb het met een gel op papier geplakt en ik vond het eigenlijk wel een leuk "winter" plaatje. Bij het opruimen van de kerst spullen was ik het dp nog weer eens tegen gekomen, het is echt al heel oud maar ik vind het nog steeds mooi, het is nu bijna op.  Toen ik alles klaar had liggen om te beginnen kwam Ed opeens met een paar foto's aan die hij bij het "opruimen" van onze plakboeken had gevonden. Die wilde ik dus voor onze uitdaging (zie mijn post van 27 januari) en het plaatje hieronder werd aan de kant geschoven. Ah, zielig hè.

Van de week zag ik de nieuwe challenge bij Cheerfulsketches en meteen ging mijn Willy Wortel lampje branden in mijn hoofd en heb ik snel deze kaart gemaakt.  Leuke, makkelijke sketch, ik ga er nog een paar kaarten mee maken dus zetten jullie je maar schrap. 😂


Fijne avond en liefs

10 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een super leuke kaart! Mooi plaatje. Wij knutselaars zien ook overal iets in wat we kunnen gebruiken. Zelfs in de krant. Het blauwe papier maakt het een winters geheel.
Nog even een antwoord op jouw reactie op mijn blog: als je een cache vindt moet je hem altijd terug leggen op de plek waar je hem hebt gevonden zodat anderen hem ook kunnen vinden. Meestal is er een plastic kokertje of een tupperware-bakje verstopt soms ook wel een munitiekistje of nog groter. Maar welk formaat ook, je moet je naam op het logrolletje zetten die er in zit en de cache terugplaatsen zoals je hem hebt gevonden. Maar soms worden ze wel eens ontvreemd en dan kun je heel lang zoeken.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Leuk !!!!
Kom maar op met de volgende !!!!
groeten Ineke

GerJanne zei

Wat een gave foto is dat op je kaart! Enig! En ja die sketch is leuk he? Overmorgen mag ik mijn gastdesignerkaart laten zien.

Angélique zei

Een heel mooie winterse kaart, mooi papier.
Dankjewel dat je meedoet bij Cheerful Sketches. Laat jij je Willy Wortel lampje nog maar veel branden, hahaha

Je@net zei

Erg leuke winterse kaart, Marja!

Elly zei

Hahaha hoe leuk die foto, nou ben benieuwd naar de rest.
Leuke uitwerking ook.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Heel goed dat je dit plaatje bewaarde want die lag te wachten op deze sketch!
Leuk gedaan Marja xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie winterse kaart met dat ijsblauw. Even in de vergroting naar het plaatje gekeken, toen zag ik dat er iemand plat op het ijs lag hihi.
Lieve groetjes Miranda

Wilma zei

Gave kaart heb je gemaakt Marja, met deze leuke schets! En 'n leuk plaatje, echte 'ijskaart.' 🙂
Fijne dag nog vandaag.
GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

Margreet zei

Wat een enig plaatje heb je gebruikt voor je mooie kaart, Marja.
Laat je Willie Wortel lampje maar branden en wij zien je volgende bijdragen aan Cheerful Sketches graag tegemoet.
Bedankt voor het meedoen!
xxx Margreet