maandag 12 februari 2024

Ik zou er nog meer maken met deze sketch van CS

 Omdat mijn lieve man zich in het carnavals gewoel begeeft heb ik lekker de tijd om veel te knutselen. Ik had  plaatje van dat "gekke meisje" (zo staat ze in mijn map) een paar keer uitgeprint, deze keer ietsje kleiner. Ook dat lag er nog maar steeds en eindelijk heb ik het nu verwerkt.

Het dp is weer van mijn favoriete "blauwe" winkel uit hetzelfde blok als waar ik de kaart op mijn post van gisteren mee heb gemaakt en het gekke meisje uitgeknipt. Een heel oud bloemetje erbij en het toont weer net even anders.

Ik link deze ook weer naar CS, dat is dan mijn derde dus laatste.

Fijne dag en liefs



4 opmerkingen:

Freubelmina zei

Supermooi in deze oranje combinatie Marja, leuk hoe je de mooie bloem erop verwerkt hebt, je gekke meisje ziet er weer top uit!

Daphne zei

Leuk hoor.
Precies het juiste dp bij elkaar gezocht, vind ik.
De achtergrond waar het meisje op staat is perfect qua kleur erbij, daar zit een glimmegje in toch?
Leuk hoor dat jij onze sketch zo goed gebruikt, bedankt voor het meedoen bij CheerfulSketches, ook deze keer weer😘

Martha zei

Mooie kaart Marja
Mooie kleurtjes bij elkaar en het stempeltje komt weer goed tot z'n recht
Liefs Martha

Wilma zei

Wat 'n vrolijke kaart is dit Marja, met het 'gekke meisje.' 😁
Je molenkaart hieronder vind ik helemaal gaaf, mooi gedaan zo!
Fijne dag vandaag.
GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀