woensdag 4 oktober 2023

Het blijft maar mooi weer

 Dacht ik gisteren dat het dan eindelijk een keer herfst zou worden is het vandaag weer prachtig weer hier (Zwolle). Ik wil zo langzamerhand weer eens in het "normale leven" komen want nu is het nog steeds heen en weer naar de camping. We zijn wel al een beetje aan het opruimen. Maandagavond kwam ik vanaf het toiletgebouw weer terug bij de caravan en het was gewoon heel erg zwoel in de atmosfeer. Best lekker maar 's nachts hadden we het weer veel te warm. Gelukkig slapen we heel erg goed en lekker in onze "wagen", eigenlijk beter dan thuis. Maar goed, nu zijn we even een paar dagen thuis, Ed zijn tweede oog wordt vanmiddag gelaserd dus weer een uurtje ziekenhuis. Hopelijk helpt het, zijn andere oog is al een tijdje geleden gedaan en hij merkt nog niet veel verschil. We wachten het af. 

Nu mijn kaart. De schoonouders van Daphne zijn 10 oktober 60 jaar getrouwd en daar moet natuurlijk een kaartje en een bloemetje naar toe.

Omdat ik op de camping geen knutselspullen meer bij me had heb ik vorige week vrijdag thuis lekker zitten knippen en plakken. Ik heb een laatje vol met gekregen kaarten en vond daar deze afbeelding. Even uitknippen en met een ander ondergrondje er weer een nieuwe kaart van maken  ik plak er wel achterop dat ik recycleer, zo, deze was klaar, gelukkig want ik moest nog 9 andere kaarten maken. Daarbij ook nog twee voor mijn uitdaging met Daphne dus.....druk, druk, druk. Ha, ha, wel lekker druk. 

Heel veel liefs van mij, ik hoop snel weer meer bij jullie langs te komen nu ik iets meer tijd krijg. 

Liefs en een mooie dag 🙋



5 opmerkingen:

!neke zei

Mooi je kaart !!!!!
En druk zijn met leuke dingen is ok !!!
Groeten Ineke

Martha zei

Mooie kaart Marja
Leuk gemaakt, ja we boffen met het weertje
Liefs Martha

Freubelmina zei

Een schitterende kaart!

Wilma zei

Leuke kaart Marja, voor het bruidspaar. En recycleren: helemaal niks mis mee! 😀
Succes met alle bezigheden en een fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Diny zei

wat leuk gedaan Marja....prachtige kaart!
Groetjes Diny