zaterdag 25 maart 2023

Laatste zaterdag van de maand.

 Als Daphne mij niet had geappt gisteren dat zij even langs zou komen om de kaart voor onze uitdaging te brengen (en natuurlijk een kopje thee leuteren) had ik helemaal niet in de gaten gehad dat het vandaag al weer de laatste zaterdag van de maand was. Ik dacht dat ik nog de hele week had. Maar gelukkig had ik ze wel al klaar, er moest alleen nog een tekst in geschreven worden.

De opdracht was van Daphne en luidde "maak een kaart met de snijmal die ik je gegeven heb".

Ik dacht dat het een "makkie" zou zijn maar had er toch nog wel  moeite mee tot ik uiteindelijk twee mooie kaarten van mijn verjaardag vorig jaar in de bewaar la zag liggen, ik had ze al een paar keer in mijn handen gehad en gekeken wat ik er mee zou kunnen doen en opeens zag ik het zitten en heb ze gebruikt.

Dat was het weer voor vandaag.

 Ik heb donderdag weer een groter stuk gefietst en  het ging al een stuk beter, nu nog even iets meer aan de fiets wennen en dan het drukkere gedeelte van onze wijk in maar ik doe het rustig aan.

Fijn weekend allemaal en de kaart met het meeste bruin is nu bij Daphne en de andere bij Ariënne want we maken er nog steeds een voor haar ook.




 


10 opmerkingen:

Daphne zei

Die van Ar is inderdaad ook heel mooi mam, maar je hebt gelijk, die met de vogel is "beter" voor mij (meer bruin, en omdat onze Lila bruin is past dat gewoon beter, toch?!)
Wat een leuke kaartjes en je hebt mij op een idee gebracht voor deze stans, ik ga het ook eens zo gebruiken.
Ben benieuwd wat je verzint voor komende maand......(zijn we vergeten)

Anita van Deur zei

Prachtig zijn beide kaarten de stans leent zich hier goed voor en wat zijn ze mooi de vogels.

Angélique zei

Allebei heel mooie kaarten.
Zet 'em op met fietsen! Zo fijn als je straks weer heerlijk ontspannen kunt fietsen naar waar je maar wilt met het zonnetje als toeschouwer.

Wilma zei

Je hebt een mooi effect verkregen Marja met dit papier in die vakjes zo, heel gaaf gedaan!
Nog een fijn weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Colien zei

Twee mooie kaartjes, leuk met de vakjesmal!
Fijn weekend verder...
grtz Colien

GerJanne zei

Dat is een tof idee. Heel leuke kaartjes Marja. Zo kun je gekregen kaartjes mooi recycleren!
En wat fijn dat het fietsen alweer beter ging!

Freubelmina zei

Kijk, een 2e leven voor deze kaartjes en zo zijn ze toch veel mooier dan een standaard kaart.
Mooi gedaan Marja en wat fijn dat het fietsen alweer wat beter ging…knap hoor xx

Sarah zei

Dit is een heel tof gebruik van de stans en ook ineens iets een tweede leven gegeven. Heel tof! Jullie uitdagingen blijven leuk! Fijne zondag x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat het fietsen steeds beter gaat Marja en hopelijk wordt het snel beter weer. Heel gaaf zoals je die twee kaarten gemaakt hebt, dat is weer een andere mogelijkheid met de vakjesstans. Leuk dat jullie elkaar zo uit blijven dagen en ons mee laten genieten hihi.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Je hebt toch 2 hele mooie kaarten gemaakt voor de opdracht, goed geslaagd.
Fijn dat je al wat verder hebt kunnen fietsen, lekker me super spannend.
Groetjes Elly