zondag 19 maart 2023

Kaart voor neefje van 12 in Engeland

 Wat maak je voor een jongen die je eigenlijk helemaal niet kent en 12 jaar wordt voor een kaart? Vorig jaar maakte ik nog een card in a box en daar bedankte hij voor via de what's app maar dit jaar wist ik het echt niet meer. Omdat het een kleinzoon is van een schoonzusje waar ik erg op gesteld ben wil ik toch altijd nog wel een kaartje sturen, ha, ha ik realiseer me nu eigenlijk dat ik haar zelf misschien af een toe maar eens wat moet sturen .

Gelukkig heb ik een doosje met reeds gekleurde stempel afdrukjes en ik vond dat zo'n gek vogeltje wel kan voor een jongen van twaalf. Verder heb ik er niet veel poespas van gemaakt en ik hoop maar dathij het nog leuk vindt. Ik in ieder geval wel.

Vogel ingekleurd met mijn potloden van de AVC-tion, gedoezeld met aromavrije terpentine, leuk dp er bij, een paar "blinkertje" en klaar was Marja, tot volle tevredenheid zou mijn lieve man zeggen ha. ha.

Vandaag een kwartiertje gefietst, voor het eerst sinds 2 jaar, ik vond het best wel een beetje eng vooral ook omdat ik een nieuwe fiets heb met super lage instap  daar zit ik anders op dan op mijn vorige dus dat is ook ff wennen. Morgen weer een stukje.

Fijne avond en liefs.


9 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superleuk kaart Marja en wat fijn dat je een stukje kon gaan fietsen.
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Heel leuk kaartje en helemaal leuk voor en 12 jarige. ik ben benieuwd of je weer een appje krijgt van hem! EN de kop is er af, met fietsen, moet je maar denken. Snap dat je het wel eng vond...

Angélique zei

Wat een leuke kaart, lijkt mij heel geslaagd voor een 12-jarige.
Knap dat je op de fiets bent gestapt, je zal best een drempel hebben ervaren na zo'n tijd. Succes met oefenen, het levert je mooi vrijheid op, de vrijheid om te fietsen waar en wanneer jij maar wilt.

Freubelmina zei

Nou dit is zeker een hele leuke kaart geworden en daar kan de 12 jarige alleen maar blij mee zijn…ik denk dat je het wel gaat horen nog…O dat is zeker spannend Marja…hopelijk mag het goed bevallen en kun je weer lekker fijne stukken gaan fietsen xx

Elly zei

Dit is een superleuke kaart, zal hij wel waarderen.
Ja knap van je hoor, want dat is zeer zeker spannend, succes vandaag, hopend blijft het wat droog.
Groetjes Elly

Wilma zei

Hele gave kaart is dit Marja, voor een jongen van 12. Dat is inderdaad een lastige leeftijd... maar je hebt er iets moois van gemaakt, heel kleurrijk ook zo.
En kijk je een beetje uit op de fiets? Vooral als je er weer aan moet wennen!
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Martha zei

Superleuke felicitatiekaart Marja
Dat heb je mooi gemaakt, ik vind die birdies okk altijd leuk!
Fijn dat je weer even kan gaan fietsen, dan kom je toch wat verder en elke keer een stukje je bent snel genoeg gewend!
Liefs Martha

Daphne zei

Wat een leuke kaart mam.
Dit vogeltje kan zeker weten voor een 12 jarige, vind ik ook hoor.
De kleuren zijn mooi en dat dp heb ik ook, dat is een geweldig blokje!!

Wies zei

Hele leuke kaart. Dit vogeltje kan volgens mij prima voor een 12 jarige jongen. Wel fijn dat je weer een stukje hebt kunnen fietsen. Al is het even wennen, zeker op een nieuwe, ander soort fiets.