donderdag 6 oktober 2022

Kerstkaart nummer 16

 Omdat ik mezelf aan het werk heb gezet heb ik nu toch wel weer een aantal kerstkaarten erbij. Er liggen er so wie so nog 7 om op de foto gezet te worden. Ed was twee dagen naar de camping om vast wat af te breken en had het fototoestel mee maar gelukkig had ik al een paar in voorraad op de foto gezet. De challenge van deze maand, een eerbetoon aan Rosina, heb ik al geplaatst dus nu een andere. Ik ben met veel plezier bezig geweest, heb mijn oude kerstkaarten allemaal na gekeken en een aantal plaatjes al kunnen gebruiken. Vandaag echter kom ik er niet aan toe. Ed moest naar de oogarts vanmorgen en ik moest bloed laten prikken, het kon niet in dezelfde periode. Voor bloedprikken moet je tegenwoordig in Isala ook een afspraak maken en ik kon pas vanmiddag om 13.20. Ed moest om 9.20 in het ziekenhuis zijn en ik ben toch maar even mee gegaan. Toen we klaar waren liepen we langs de bloedafname en ik ben toch heel voorzichtig gaan vragen of ik er niet toch even tussen geschoven kon worden. De receptioniste had alle begrip en vond het sneu voor ons dat we dan weer terug moesten komen dus.....ja hoor ik kon blijven. Geweldig vind ik dat!! Dat zijn de leuke dingen in het leven.

Hierna heeft Ed mij in de stad afgezet en heb ik eindelijk rode plakparels kunnen scoren bij boekenvoordeel. Halleluja. Ik realiseerde me opeens dat ik zeker bijna drie jaar niet in de stad ben geweest door eerst de verhuizing, toen corona en daarna mijn knie operatie. Ik heb mijn ogen uitgekeken, er was veel veranderd. Aan het einde van de stadswandeling stond Ed weer op me te wachten en zijn we lekker naar huis gegaan (eerst nog ook even boodschappen gedaan) en nu ben ik helemaal "kapot".  Maar wel voldaan.

Het kaartje heb ik niet veel over te vertellen, allemaal oud DP, vogeltje van een oude kerstkaart en een stickertje achterop dat ik recykleer.

Fijne dag allemaal en liefs en wat mooi dat er zo veel mensen hebben meegedaan aan de Rosina challenge.

Deze kaart laat ik weer meedoen bij 52WTC.


17 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaart en een productieve dag !!!
Groeten Ineke

Antjes kaartcreaties zei

Een prachtige kerstkaart is het geworden en wat een leuke sketch heb je gebruikt Marja. Ondanks dat het oud dp is, is het wel heel leuk dp. Ik heb even gegoocheld op Isala en zag dat het het ziekenhuis in Zwolle is. Zo kom je nog eens wat te weten. Fijn dat je gelijk met je man terecht kon voor het bloedprikken. Nu maar lekker onderuit en uitrusten. Morgen is er weer een dag.
Fijne avond en groetjes, Antje

Anoniem zei

Een mooi kaartje met mooi papier! Je hebt er al een drukke dag opzitten zo te lezen. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Angélique zei

Dat is weer een mooie kerstkaart, mooi papier en mooie sketch heb je gekozen.
Wat fijn dat je even tussendoor mocht laten prikken en dat je van de stad hebt genoten. Nu de tijd nemen om bij te tanken.

Anita van Deur zei

Wat een leuke en mooie kaart met dit papier.

Laurespage zei

Marja een hele fijne kerstkaart met gezellige kleurtjes.
Groetjes, laurette

Henriët zei

Wat fijn dat ze je er nog tussenschoven met het bloedprikken. Is anders ook wel een heel heen en weer gereis. Het kan dus nog steeds een beetje meedenken met een ander.
Je kaartje is heel mooi zo in het rood.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Prachtig kaartje Marja!
Soms zit het even mee zie je wel he....
Groetjes Diny

Jantine zei

Heel leuk, deze kaart Marja. En lekker dat je de kerstkaartenflow te pakken hebt.
Ook fijn dat je eerder mocht voor het bloedprikken. Bij ons in het ziekenhuis gaat dat tegenwoordig ook op afspraak en ze zijn best streng (en ze lopen toch ook altijd weer achter...)
Leuk om weer eens in de stad te zijn, als dat zo lang geleden is en dat je geslaagd bent voor je plakparels. Wij hebben helaas geen boekenvoordeel meer.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Daphne zei

Haha, gelukkig heb je over de kerstkaart niet veel te vertellen mam, want je bericht is zo ook al lang genoeg, whahahaaaa.
Gezellig hoor, zo'n dag samen ik stap. Eerst maar het zkh (lief dat ze meedachten en je eerder mocht bloed prikken) en daarna lekker in de stad.
Gelukkig heb je rode plakpareltjes gescoord, kan je weer mooi mee vooruit.
Wat ben jij toch goed in recycling, vind ik zó knap altijd weer.
Het is een heel leuk kaartje.

GerJanne zei

Wat een leuk kaartje Marja en gezellig dat jullie samen nog de stad in konden en dat je rode plakparels kon scoren!

Nelleke zei

Prachtig hoe jij kaartjes hergebruikt. Daar hou ik ook van, soms te mooi om direct weg te doen. Deze kaart is ook erg gaaf , mooi papier en het plaatje past er prachtig bij. Ook de lift is mooi geworden, mooi idee was het. En ik moest lachen om jou bericht over het oranje en grijs. schitterend hoe dat tot stand kwam. En voor de komende maand kun je je al opgeven, heb je nog een paar weken de tijd om wat te maken. Groetjes, Nelleke

Elly zei

Een mooie kaart en een volle dag gehad maar wel super dat je even in de stad nog was.
Groetjes Elly

Martha zei

Mooie kerstkaart Marja
Aardig dat je toch even tussendoor bloed mocht prikken!
En leuk fat je bent geslaagd voor je plakpareltjes
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marja wat een mooie kerstkaart is dit. Heel mooi die laagjes opgebouwd en het lieve plaatje verdient zeker een tweede ronde. Fijn dat er even meegedacht werd bij de bloedafname en zo kon jullie dag fijn benut worden.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Wilma zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Marja, alweer een voor de voorraad, schiet lekker op zo. Kaartjes recyclen doe ik ook wel als het mooie kaartjes zijn. En fijn dat alles weer op zijn pootjes terecht gekomen is, fijn voor je, de rode plakpareltjes. En Rosina is zeker goed herdacht!
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Wies zei

Je hebt een drukke dag gehad gisteren. Fijn dat je toch eerder bloed kon laten prikken in het ziekenhuis en dat je nog gezellig de stad in bent geweest, dat dat weer kan. Je hebt met het plaatje uit een oude kaart weer een mooie nieuwe kerstkaart gemaakt.
Groetjes, Wies