maandag 17 oktober 2022

En maar weer een kerstkaart.

 Ik krijg er steeds meer plezier in om de oude kaarten allemaal te verwerken. Ik zie al aardig de bodem van de "oude kerstkaarten doos" en dat ruimt op maar.....zaterdag, op Jesse's verjaardagfeestje, zei andere oma dat ze nog weer heel veel kerstkaarten voor me had liggen 😅, tja dan kan ik toch geen nee zeggen dus ik ben benieuwd of ik nog wat kan gebruiken.



Ik ben nu bezig om de plaatjes die ik ooit al had gesneden als eerste op te maken en dat geeft soms toch wel leuke ideeën. Zelf vind ik deze heel leuk, heel wat anders dan het eeuwige groen/rood wat ik veel heb gebruikt in het verleden en ik ga hem ook nog even linken naar Cheerful sketches, mijn derde is het dan.

Ik ben bijna aan de 40 kaarten maar heb zo de rit er in zitten dat ik gewoon nog even door ga en zaterdag kreeg ik nog een kerst DP blok cadeau van Daphne dus daar moet ik ook nog iets mee doen. 

Fijne dag voor jullie en liefs

12 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een pracht van een kaart! Je ziet eigenlijk niet dat je het plaatje hergebruikt hebt. Zeker mooie kleuren. Goed dat je dp had dat zo mooi bij het plaatje past.
Groetjes van Henriët

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi kerstplaatje.
groetjes Alma

!neke zei

Heel leuk deze kaart !!!!
Misschien krijg je nog hele leuke "oude"kaarten !!!!
Hoe ouder hoe leuker , denk ik dan !
Groeten Ineke

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat een leuk plaatje heb je gevonden op een oude kaart en je hebt er een supergave kaart van gemaakt met onze sketch.
Dank je wel voor het meedoen bij ons van Cheerful.

Wilma zei

Wat 'n prachtig geheel heb je ervan gemaakt Marja, echt heel mooi gedaan! Je ziet inderdaad niet dat het plaatje hergebruikt is. En je DP past er helemaal goed bij, ook heel mooi!
GROET, Wilma.

Daphne zei

Je 3de al bij onze sketch van Cheerful Sketches, jij bent lekker bezig zeg.
Het is wel weer een hele leuke kaart zeg.
Wat een lief plaatje.
Als je nou teveel kerstkaarten hebt dit jaar kan je er altijd wat aan Gerry geven, die is altijd héél blij met een stapeltje zelfgemaakte kaarten.

Angélique zei

Een heel leuke kaart, het papier past goed bij het plaatje.
Ik heb ook nog heel wat oude kaarten, misschien ga ik volgend jaar wel iedere week een gerecyclede kaart proberen te maken 🤔

Martha zei

Weer een prachtige kerstkaart, Marja
Wat leuk dat je zo'n plezier in dat recyclen hebt!
Fijne dag liefs Martha

Monique zei

Je kaartje is prachtig! Wat een leuk idee om oude kaarten te recyclen.
Lieve groetjes, Monique

Margreet zei

Wat een superleuke kerstkaart in deze kleuren!
Leuk dat dit al je 3e bijdrage met de schets van Cheerful Sketches is. Bedankt voor het meedoen.
xxx Margreet

Diny zei

Wat een leuk plaatje Marja....je hebt er weer een hele mooie kaart mee gemaakt...enne....gewoon doorgaan zou ik zeggen...haha!
Groetjes Diny

Wies zei

Mooi zoals je het plaatje van de drie koningen op je kaart hebt verwerkt. Je hebt de smaak echt te pakken om kaarten te maken met een sketch. Leuk! Doe ik zelf ook graag.