zondag 16 januari 2022

Makkelijke kaarten

 Bij ene Nancie Wood op pinterest kwam ik opeens dit idee tegen om heel makkelijk een kaartje te maken.

Ook wilde ik wel eens wat meer gebruik maken van alle dingen die er bij mijn hand penned petals set zitten zoals dit leuke bloemetje.

Even stempelen en hup... klaar, ik denk niet dat het verder veel uitleg nodig heeft. 

Verder geen nieuws van mij, ik maak niet veel mee, maak mijn (bijna dagelijkse) wandelingetje en doe af en toe een boodschap bij de Jumbo hier vlakbij. Verder doet Ed de andere boodschappen, hij fiets de stad rond op mijn nieuwe e-bike want die van hem kan nog steeds niet geleverd worden ivm een te kort aan chips. Wat een rare wereld is het toch momenteel maar we zullen het er mee moeten doen. 

Fijne zondag en liefs




van mij. 

7 opmerkingen:

Angélique zei

Mooie kaarten, het sierlijke label komt mooi tot zijn recht, net als de mooie stempels en de gestanste bloemen, alles is mooi in balans.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie fleurige kaarten Marja. Je hebt een goede aankoop met die set gedaan, heel veel mogelijkheden. Leuk diezelfde gestanste bloemen erbij. Je kaart uit je vorige blogpost is ook heel mooi, prachtig model en mooie kleuren. Genieten hier.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Hele leuke kaarten. Zo heb je met een mooie stempel en bijpassende stans een hele mooie kaart.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Ze zijn gaaf Marja. Soms moet je even op het idee gebracht worden. En mooi dat het in 1 kleur is, naast wit. Sterkte met je knie hoor en wat goed dat je toch blijft bewegen. Zo belangrijk!

Martha zei

Mooie fleurige kaarten, Marja
Leuk in dezelfde tinten gehouden
Ja het is inderdaad een vreemde tijd momenteel
Liefs Martha

Daphne zei

Ze zijn mooi!
Het klopt, het past allemaal bij elkaar.
Niet te druk en toch compleet.
Lekker bezig blijven en je conditie op orde houden, dat is belangrijk en goed voor je lijf😘

Anita van Deur zei

Zo Marja je hebt veel geknutseld zie ik, het zijn prachtige kaarten en ook de modellen zijn zo gaaf. ook hier ga ik bijna niet de deur uit1 x per 2weken een boodschap en dat was het dan. Mijn man wandeld we een paar uur per dag door het bos en komt bijna geen mensen tegen wel dieren. Blijf gezond groetjes, Anita