dinsdag 25 januari 2022

Enthousiast.

 Ja, ik werd erg enthousiast nav de kletsendate van GerJanne, Monique en Henriët dus ik wilde meteen aan de slag om deze techniek ook eens te gaan proberen. Maar......toen ik op mijn plekje zat en eens nadacht, pakte ik eerst mijn bakje met achtergrondjes er eens bij. Die heb ik eens even goed nagekeken, misschien kon er iets weg? (natuurlijk niet😂😂) maar ik zat wel opeens met een in mijn handen die ik echt, zeker al 4/5 jaar geleden heb gemaakt en daar iedere keer weer van dacht; "wat moet ik hier nou mee ?" ik vond hem zelf niet mooi maar toch niet lelijk genoeg om hem weg te gooien en ik kreeg een idee. Wat witte kringen erop, even gespetterd met wit nog een paar zwarte rondjes. Toen twee bloemen gestempeld met hetzelfde paars, distress inkt dusty concord, een wit randje erlangs, een matje gemaakt door de randjes te kleuren met het rose wat er ook in zit, victorian velvet, en klaar was de kaart. Uiteindelijk vond ik het een "sterkte" model dus dat er ook nog in paars op gestempeld.

Gerjanne, Monique en Henriët bedankt voor de inspiratie, het is heel anders  dan op het filmpje maar dat zit nog in het vat en verzuurt niet. ha. ha.

Fijne dag en liefs

En toen heb ik toch het tekstje even veranderd.

11 opmerkingen:

!neke zei

Geweldig resultaat !!!
Groeten Ineke

Angélique zei

Dat is toch een heel mooie kaart geworden. Mooie kleuren heb je gekozen en ook de bloemen zijn echt een goed toevoeging.

alma.heijenk@gmail.com zei

hahaha, wat leuk dat je op deze manier inspiratie krijgt!

Elly zei

Dat ziet er erg mooi uit!
Groetjes Elly

Daphne zei

Mooi hoor.
De witte rondjes passen heel mooi bij de kleuren van de rest.
Je hebt gelijk dat je er een sterkte kaart van gemaakt hebt.

GerJanne zei

Hahaha, wat vind ik dat nou leuk! Gewoon door ons bericht zo'n mooie kaart die niet met dezelfde techniek gemaakt is. EN natuurlijk kan er niets weg. Zo zie je maar dat het altijd nog wel eens van pas komt.

Martha zei

Heel mooi Marja
Heel goed dat je de achtergrond niet hebt weggedaan, er is altijd wel wat van te maken en dat heb jij bewezen met dit mooie bloemenkaartje!
Liefs en fijne dag Martha

Creatiels zei

Mooi verwerkt tot een leuke kaart. Zo zie je maar dat bloggen een inspiratiebron kan zijn.
Groetjes
Els

Henriët zei

Wat leuk om te lezen dat wij je hebben kunnen inspireren. Dat maakt het bloggen zou zo leuk!
Het resultaat vind ik echt heel mooi!
Groetjes van Henriët

Dora zei

Toch een leuke kaart ermee gemaakt.

Sarah zei

Het werd een prachtige ' nieuwe ' kaart. Heel mooi vindt deze paars- fan het!