dinsdag 26 oktober 2021

Veel plezier van stempels

Hallo allemaal

 Deze zomer heb ik een stempel set met bijbehorende snijmallen gekocht bij mijn vriendin van Stampin Up. Ik ben er zo blij mee en heb er al veel kaarten mee gemaakt. Heb wel de ideeën via pinterest want zelf verzinnen kan ik niet zo goed maar af en toe wordt het toch een beetje anders.

Op de camping heb ik wat voorbereidingen gedaan en thuis verder afgemaakt omdat ik mijn double do XL niet had meegenomen. Eigenlijk is dat best wel lastig dus heb ik nu een tweede snijapparaat gekocht bij de action, die doet het ook goed. Ook weer blij mee. Ik laat nu een paar kaarten zien omdat ik opeens een beetje verliefd werd op dat zwart. wit en rood. 

We zijn al aardig aan het wennen om weer helemaal thuis te zijn, zo lekker, alles bij de hand alleen jammer dat ik afgelopen maanden erg heb lopen sukkelen met mijn knie en toen ik opeens niet meer kon fietsen heb ik toch maar de huisarts geraadpleegd en volgende week een afspraak bij de orthopeed. Nu ben ik in behandeling bij de fysiotherapeut, daar heb ik wel wat baat bij maar fietsen lukt nog niet en ik heb nog wel zo'n mooie "oude dames fiets" gekocht met extra lage instap. De bedoeling was om daar een verkorting cranck op te maken maar helaas liet mijn andere knie het ook afweten dus fietst Ed nu rondjes Zwolle op een "oude dames fiets" om de accu goed te houden. 😊😊 dit wordt vervolgd.

Nu de kaarten maar

Ik ben nog lang niet uitgekeken op deze stempels, zo leuk.
Ik maakte er ook nog een voor mijn vriendin, voor: zo maar
Leuk hè dat rood, zwart en wit en groen natuurlijk.
Heel veel liefs van mij en ik hoop nu weer eens wat vaker langs te komen.




10 opmerkingen:

karin zei

Prachtige kaartjes met dit mooi stempelsetje.
Niet zo leuk dat je met knieproblemen zit en dan pas een nieuwe fiets gekocht. Beterschap ermee.
Groetjes,
Karin

!neke zei

Prachtige kaarten !!!
Hoop dat je knie snel opknapt !!!
Groeten Ineke

Daphne zei

Af en toe mag je best iets voor jezelf kopen hoor mam en als je er dan zoveel plezier van hebt is het ook niet zonde😉.
Wat een mooie serie heb je gemaakt.
Inderdaad mooi, dat zwart wit en rood.
Maar de kleur van de bladeren, dat groen vind ik ook mooi erbij, dat geeft het iets fris.
Ik hoop dat je nu weer wat meer rust hebt om te bloggen, want ik vind het maar saai hier.

GerJanne zei

Echt schitterend hoor, deze bloemen en je hebt er heel mooi achtergronden bij gekozen. Zwart wit en rood (en een beetje groen) is inderdaad heel mooi.
En slim om nog een snijapparaatje te kopen. Ik heb er ook een speciaal voor als ik weg ga...

Angélique zei

Heel mooie kaarten met prachtige bloemen en een mooie kleurencombinatie.
Wat vervelend zo'n pijnlijke knie, sterkte ermee.

Monique zei

Wat een prachtige kaarten! Ik snap dat je nog lang niet uitgekeken bent op deze set met stempels en stansen. Wat vervelend dat je met je knie zit. Ik hoop dat je snel weer je fiets van Ed kunt overnemen.

Lieve groetjes, Monique

Martha zei

Ha die Marja, leuk dat je er weer bent!
Prachtige kaarten heb je gemaakt, is met dezelfde bloempjes als op de kaart die ik van je kreeg, toch?
Wat jammer dat je last van je knie hebt en daardoor niet kunt fietsen, Beterschap!
Liefs Martha

Elly zei

Het zijn echt prachtige kaarten!
Heel spijtig dat je niet meer kunt fietsen, hopend gaat het snel wat beter, als de pijn maar weg is.
Groetjes Elly

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt met deze stempelset Marja.
De kleuren rood, zwart, wit en groen zijn zeker heel mooi.
Vooral het rood springt er zo mooi uit.
Succes met je knieën, hopelijk komt het snel weer goed en kun je zelf weer op je fiets rondjes rijden...
Groetjes Antje

Wies zei

Mooie serie bloemenkaarten. Met deze stempelset kun je veel kanten op.
Erg vervelend dat je zo'n last hebt van je knieën. Hopelijk helpt de fysio en kun je binnenkort weer op de fiets stappen. Sterkte.
Groetjes, Wies