zaterdag 30 oktober 2021

Uitdaging Daphne en Marja oktober.

 Hallo

Deze keer was ik weer aan de beurt om iets te verzinnen. Nu had ik al vanaf februari een kaart liggen met zo'n mooie vogel er op. Die wilde ik steeds verwerken op een kaart maar kwam er niet toe om iets te bedenken.

Daphne vond de sketch site van Viva la Verve zo leuk zei ze laatst tegen me dus bedacht ik: "maak een kaart met een sketch van Viva la Verve, maakt niet uit welke en gebruik als afbeelding een oude ansichtkaart". Ha, ha, dat begreep ze even niet, "bedoel je een echte, oude kaart of een oude kaart"? Snappen jullie het verschil? Ik gelukkig wel meteen.

Niet zo gek natuurlijk maar ik bedoelde dus: een gekregen , reeds gebruikte kaart.

Nu had ik mezelf te pakken want ik kreeg nog steeds geen idee. Gelukkig was ik een keer bij Daphne en zij liet me wat gemaakte kaarten zien,  opeens een "lampje" boven mijn hoofd ( net als bij Willy Wortel). 

Omdat ik voor Ariënne ook altijd een maak ging ik even zoeken tussen mijn "oude" kaarten en....kwam daar zo'n leuk hondje tegen, die moest ik gewoon gebruiken.

Dus, uiteindelijk, gaat het hondje  naar Daphne, dat kan niet anders, en de vogel naar Ariënne. Het heeft me wel hoofdbrekens gekost en ik ben er ook niet helemaal tevreden over maar vind ze toch wel leuk genoeg om te versturen.

Nu ben ik benieuwd wat Daphne gaat verzinnen en gaan jullie ook nog bij haar kijken wat zij heeft gemaakt deze maand?



Fijn weekend en liefs 


Groetjes



10 opmerkingen:

Daphne zei

Ja mam, "RECYCLING" noemen we dat.
Als je dat nou meteen gezegd had was ik eerst niet zo in de stress geweest, hihi.
Mijn hondjes kaart is zó schattig, ik heb het net, samen met Lila en Floor bekeken! Echt waar, zij zaten naast mij mee te kijken. 🥰
Leuk hè, elke maand weer zijn verrassing in de brievenbus!!
Op naar onze 10de uitdaging, je hebt het kunnen lezen, succes!!

Anita van Deur zei

Super leuk gedaan Marja, mooi papier gebruikt, fijne zaterdag.

Angélique zei

Heel erg leuk allebei. De opdracht was erg goed bedacht.

karin zei

Mooie kaartjes in zachte kleurtjes. Leuk idee dat recyclen, ik doe het ook wel eens met kerstkaarten.
groetjes,
Karin

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes Marja......goed bedacht!
Groetjes Diny

Elly zei

Het zijn mooie kaartjes geworden.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het zijn twee mooie kaarten geworden Marja en het recyclen vind ik een leuk idee. Even in de vergroting gekeken en alles past mooi bij elkaar vind ik. Leuk hoor zoals jullie elkaar uitdagen.
Lieve groetjes Miranda

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Martha zei

Wat een leuke kaarten Marja
De uitdaging is goed gelukt
Zo leuk dat jullie dat samen doen!
Mooie plaatjes heb je gebruikt!
Liefs Martha

Henriët zei

Jullie blijven elkaar ook lekker uitdagen. Mooie kaarten heb je gemaakt.
En ik begrijp het verschil tussen een oude kaart en een oude kaart. Het is net hoe je de klemtoon legt.
Groetjes van Henriët